Aaj News

اتوار, جولائ 14, 2024  
08 Muharram 1446  

شتروگھن سنہا نے سوناکشی کی شادی میں اپنی موجودگی کی تصدیق کردی

سابق بالی وُڈ اداکار نے افواہیں پھیلانے والوں کو 'خاموش' کہا
شائع 20 جون 2024 10:37am

اداکارہ سوناکشی سنہا 23 جون کو ظہیر اقبال سے شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گی۔ ان کے والد شتروگھن سنہا نے شادی میں فیملی کی موجودگی سے متعلق افواہوں پر ردعمل ظاہر کیا ہے۔

گذشتہ دنوں مختلف بھارتی میڈیارپورٹس میں بتایا گیا تھا کہ، سوناکشی کے اہل خانہ، خاص طور پر ان کے والد، ان کی شادی میں شرکت نہیں کرنے والے تھے۔ تاہم اب اداکار و سیاستدان نے ان افواہوں کی وضاحت کی ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق انہوں نے کہا کہ، انہیں اپنی بیٹی پر فخر ہے اور وہ شادی میں اسے دعائیں دینے کے لئے موجود ہوں گے۔

تجربہ کار اداکار نے خود کو اپنی طاقت کا سب سے مضبوط ستون قرار دیا۔ شتروگن سنہا نے کہا کہ، خاندان میں کسی بھی تناؤ کے بارے میں افواہیں پھیلانے والوں کو اپنے کام سے کام رکھنا چاہیے۔

کیا سوناکشی کی شادی میں ان کے اہلخانہ شریک نہیں ہوں گے؟

انہوں نے کہا کہ، مجھے بتاؤ، ویسے بھی یہ کس کی زندگی ہے؟ یہ صرف میری اکلوتی بیٹی سوناکشی کی زندگی ہے، جس پر مجھے بہت فخر ہے۔ وہ مجھے اپنی طاقت کا ستون کہتی ہے۔ میں شادی میں ضرور موجود رہوں گا۔ مجھے کیوں نہیں کرنا چاہئے اور کیوں نہیں کرنا چاہئے؟

مشہور اداکار نے اپنی بیٹی کے انتخاب کی تعریف کی اور کہا کہ وہ اسے ایک اچھی نظر آنے والی جوڑی بتاتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا، ’حقیقت یہ ہے کہ میں اب بھی ممبئی میں ہوں، یہ ظاہر کرتا ہے کہ میں یہاں نہ صرف ان کی طاقت کے ستون کے طور پر ہوں، بلکہ ان کے حقیقی کوچ کے طور پر بھی ہوں۔ سوناکشی اور ظہیر کو ایک ساتھ زندگی گزارنی ہے۔ وہ ایک ساتھ بہت اچھے لگ رہے ہیں۔

سنہا نے اپنی خوشی کا اظہار کرنے کے لئے اپنے دستخطی مکالمے کا استعمال کیا۔ انہوں نے آخر میں کہا، میں اپنے دستخطی مکالمے کے ذریعے انہیں متنبہ کرنا چاہتا ہوں خموش، یہ آپ کا کام نہیں ہے۔ صرف اپنے کام سے کام رکھو۔

یاد رہے کہ سوناکشی سنہا اور ظہیر اقبال کی 23 جون کو شادی ہو رہی ہے۔ جس کے بعد شام کو ایک شاندار تقریب کا انعقاد کیا جائے گا، جس کی میزبانی نوبیاہتا جوڑا ممبئی کے پرتعیش ریستوراں ”بستیان“ میں کرے گا۔ توقع کی جارہی ہے کہ یہ تقریب ایک نجی تقریب ہوگی جس میں اہل خانہ اور قریبی دوست شریک ہوں گے۔

Celebrities

Bollywood

entertainment

lifestyle