Aaj News

اتوار, جولائ 21, 2024  
14 Muharram 1446  

شائستہ لودھی کا کرش کون، نام جان کر آپ حیران رہ جائیں گے

مارننگ شوز کی میزبانی کے دوران پیش آنے والی مشکلات پر بھی تبادلہ خیال کیا
شائع 20 جون 2024 12:48pm

داکارہ و میزبان شائستہ لودھی نے انکشاف کیا ہے کہ ایک زمانے میں انہیں بالی ووڈ اسٹار شاہد کپور سے بہت لگاؤ تھا۔

حال ہی میں نجی چینل کے ایک پروگرام میں ڈاکٹر شائستہ لودھی نے مشہور شخصیات کے انٹرویوز کے دوران اپنے تجربے اور ان کی زندگی پر ان کے اثرات کے بارے میں سوالات کے جوابات دیئے۔

جب ان سے انٹرویو کرنے کے لیے سب سے مشکل بالی ووڈ اسٹار کے بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے کہا کہ، انہوں نے کئی مشکل انٹرویو کیے ہیں، تاہم انہوں نے مشہور شخصیات کا نام لینے سے انکار کر دیا۔

انہوں نے کہا کہ اگر آپ مجھ سے بالی ووڈ کی مشہور شخصیات کے بارے میں پوچھیں تو میں کہوں گی کہ یہ شاید شاہد کپور تھے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس وقت مجھے ان سے لگاؤ تھا۔ انہوں نے کہا۔

انٹرویو میں اپنی پسندیدہ شخصیت کے بارے میں بات کرتے ہوئے شائستہ لودھی نے کہا کہ، انہیں ایسے لوگوں کی میزبانی کرنے میں مزہ آیا، جو دلچسپ اور میزبان کے ساتھ فعال طور پر مشغول رہتے ہیں۔

شوبز اسٹار منیب بٹ کے ایک انٹرویو کو یاد کرتے ہوئے انہوں نے انکشاف کیا کہ، اداکار انٹرویو کے لیے ان کے پسندیدہ ستارے تھے۔

آپ جانتے ہیں کہ آپ کو کچھ کہنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ صرف ایک طرف بیٹھیں اور وہ بات کرتے رہیں گے۔

شو کے دوران انہوں نے مارننگ شوز کی میزبانی کے دوران پیش آنے والی مشکلات پر بھی تبادلہ خیال کیا اور بتایا کہ کس طرح اس سے ان کی شخصیت کی تعمیر میں مدد ملی۔

مارننگ شوزسے تیزی آتی ہے۔ شائستہ لودھی نے کہا کہ آپ ایک ہی وقت میں کئی کام کرتے ہیں۔

شائستہ لودھی نے ڈرامہ سیریل ’سمجھوتہ‘ میں مرکزی کردار نرگس کا کردار ادا کیا تھا۔ شو کی کاسٹ میں جاوید شیخ، صبا فیصل، عدیل چوہدری، علی انصاری، مرزا زین بیگ، سدرہ نیازی، مومنہ اقبال اور ہما نواب شامل تھے۔

entertainment

lifestyle

Pakistani celebrity