Aaj News

جمعہ, جولائ 19, 2024  
12 Muharram 1446  

6 ماہ تک کڑی پتے کیسے محفوظ کئے جائیں، ویڈیو وائرل

ویڈیو کو 7 ملین سے زیادہ بار دیکھا جا چکا ہے
شائع 20 جون 2024 03:26pm

تازہ کڑی پتوں کو طویل عرصے تک ذخیرہ کرنے کا طریقہ دکھانے والی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی ہے ، جسے 7 ملین سے زیادہ بار دیکھا جا چکاہے۔

وائرل ویڈیو میں 6 ماہ تک تازہ کری پتے ذخیرہ کرنے کا آسان طریقہ دکھایا گیا۔

تازہ دھنیہ پودینہ زیادہ عرصے تک کیسے محفوظ رکھیں

یہاں بتایا گیا ہے کہ کس طرح آپ کڑی پتے کو 6 ماہ تک تازہ رکھ سکتے ہیں۔

تازہ جڑی بوٹیوں کو طویل عرصے تک ذخیرہ کرنا مشکل ہے کیونکہ یہ خشک ہو سکتے ہیں اور آسانی سے بھورے ہو سکتے ہیں۔

اگرچہ انہیں ریفریجریٹر میں رکھنا ایک آپشن ہے ، جڑی بوٹیاں کچھ دنوں سے زیادہ نہیں چلیں گی۔ ایک انسٹاگرام صارف نے ایک آسان ہیک شیئر کیا ہے جو تازہ کڑی پتوں کو 6 ماہ تک اسٹور کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔

انہوں نے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں کڑی پتوں کو ذخیرہ کرنے کے لئے اپنے انتہائی آسان ہیک کا مظاہرہ کیا گیا ہے۔

ویڈیو کے متن میں لکھا ہے کہ ’میں کس طرح کڑی پتے ذخیرہ کرتی ہوں، تاکہ وہ 6 ماہ تک تازہ رہیں۔‘

سب سے پہلے ، ڈیجیٹل تخلیق کار تنے سے تمام پتوں کو ہٹا دیتی ہے۔ ان سب کو اچھی طرح دھونے کے بعد، وہ ایک خالی آئس ٹرے لیتی ہیں اور ہر کیوب کو چند پتوں سے بھر دیتی ہیں۔

اس کے بعد، وہ اس میں پانی ڈالتی ہیں اور نیچے تیرتے ہوئے پتوں کو ڈبو دیتی ہیں۔ پھر وہ اسے فریزر میں رکھتی ہے اور اسے ٹھنڈا ہونے دیتی ہیں۔ کیوب تیار ہونے کے بعد، وہ ان سب کو زپ لاک میں ذخیرہ کرنے کا مشورہ دیتی ہیں۔

کڑی پتوں کے منجمد کیوب استعمال کرنے کا طریقہ بتاتے ہوئے ، ڈیجیٹل تخلیق کار نیم گرم پانی سے بھرا ہوا ایک پیالہ لیتی ہے اور اس میں مطلوبہ مقدار میں کیوب ڈالتی ہے۔ کلپ میں اسے یہ کہتے ہوئے سنا جا سکتا ہے، اس ہیک کے ساتھ، آپ آسانی سے کم از کم 6 ماہ تک اپنے کڑی پتے ذخیرہ کر سکتے ہیں۔ اور وہ اپنی خوشبو اور رنگ برقرار رکھیں گے اور وہ تازہ رہیں گے۔

یہ ہیک آپ کے فریج کے اندر کڑی پتوں کو طویل عرصے تک تازہ رکھنے میں مدد کرے گا اور خاص طور پر اس وقت کام آئے گا، جب آپ سردیوں میں تازہ کڑی پتے استعمال کرنا چاہتے ہیں۔

متعدد صارفین نے اس ہیکنگ کو سراہتے ہوئے دعویٰ کیا کہ یہ بیرون ملک مقیم افراد کے لیے شاندار ہے۔ ایک تبصرہ میں لکھا گیا، ’یقینی طور پر اپنے ملک سے باہر رہنے والے لوگوں کی ضرورت ہے۔ بعض اوقات کڑی پتے مشکل سے ملتے ہیں۔ یہ ہیک یقینی طور پر مفید ہے۔ “ ایک اور صارف نے لکھا کہ ’واہ! کیا شاندار ہیک ہے!“

دسترخوان

Women

lifestyle

Hacks