Aaj News

بدھ, جولائ 17, 2024  
10 Muharram 1446  

کپڑوں اور کپڑوں کی مختلف اقسام کو دھونے کا طریقہ

بشمول جینز، تولیہ، موزے اور کپڑوں کی ہر قسم کودھونے کا الگ طریقہ ہوتا ہے
شائع 21 جون 2024 03:10pm

کپڑے دھوتے وقت تمام کپڑوں کو ایک ساتھ پھینکنا طویل عرصے میں آپ کے کپڑوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ کپڑوں کی ہر قسم کو صاف کرنے کا الگ طریقہ ہوتا ہے۔

آپ بہت سے عام کپڑوں کو صاف کرنے کے لئے کپڑے دھونے والے ڈٹرجنٹ ، کپڑے نرم کرنے والے اور ڈرائر شیٹس کا استعمال کرتی ہیں ، تاہم ، آپ کو کپڑے کی قسم کو جانتے ہوئے انہیں احتیاط سے اوراگر ضروری ہو تو ہی استعمال کرنا چاہئے۔ مزید برآں ، پانی کے مناسب درجہ حرارت میں کپڑے دھونا یقینی بنائیں اور اگر ضرورت ہو تو انہیں اندر سے باہر موڑ دیں۔ ماہرین کپڑے دھوتے وقت مندرجہ ذیل باتوں کو ذہن میں رکھنے کی سفارش کرتے ہیں۔

عید قرباں پر گوشت کو لمبے عرصے تک محفوظ کرنے کا آسان طریقہ

کپڑے کی قسم

جس قسم کے کپڑے آپ دھو رہی ہیں وہ اکثر اس بات کا تعین کرتا ہے کہ کس طرح دھونا بہترین ہے۔ کپڑے اور بستر مختلف مواد سے بنے ہوتے ہیں، لیکن سب سے عام کاٹن، لینن، اون، پولیسٹر، نائلون،اور ریشم ہیں. ان میں سے ہر ایک مواد گرم اور ٹھنڈے پانی میں اور مختلف قسم کے ڈٹرجنٹ کے ساتھ مختلف ری ایکٹ کرتا ہے. کپڑوں کے ٹیگ پر کپڑے دھونے کی علامتیں اکثر ناقابل فہم نظر آتی ہیں، لیکن یہ آپ کے کپڑوں کو سکڑنے یا خراب ہونے سے روکنے کے لئے بہتر طریقے سے منی لانڈرنگ کرنے کے لئے ہدایات فراہم کرسکتی ہیں۔ کچھ کپڑے سکڑنے کے لئے انتہائی حساس ہوتےہیں.

کپڑے دھونے سے پہلے الگ کرنے کا طریقہ

کپڑوں کو مناسب طریقے سے الگ کرنا اس بات کو یقینی بنانے اور نقصان سے بچنے کے لئے ضروری ہے کہ انہیں مؤثر طریقے سے صاف کیا جائے اور نقصان سے بچا جائے۔ ذیل میں ، کپڑے دھونے کے لئے کپڑے الگ کرنے کا بہترین طریقہ بتایا جارہا ہےکہ، کپڑے کی کون سی اقسام ایک ساتھ دھونے کے لئے ٹھیک ہیں۔

کاٹن اور لینن کو ایک ساتھ دھونا چاہیے

دونوں زیادہ درجہ حرارت برداشت کر سکتے ہیں اور عام طور پر زیادہ پائیدار ہوتےہیں۔ اس میں شرٹس، پتلون،، بستر اور موزے شامل ہیں۔ لینن کو عام طور پر کپڑوں کی کچھ اشیاء بنانے کے لئے بھی استعمال کیا جاتا ہے ، تاہم ، یہ ٹیبل کور ، چادریں اور دیگر گھریلو کپڑے بنانے کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے۔

سنتھیٹک (پولیسٹر، نائلون، ایکریلک)

اس میں اکثر یوگا پتلون، ٹائٹس اور دیگر لچکدار ورزش کے ملبوسات شامل ہوتے ہیں۔ ماہرین صفائی کے مطابق، انہیں ایک ساتھ دھونا بہتر ہے، کیونکہ ان سب میں یکساں صفائی کی ضرورت ہوتی ہے۔ پولیسٹر ، نائلون اور ایکریلک کو مصنوعی کے طور پر جانا جاتا ہے، کیونکہ وہ نامیاتی مواد کے بجائے کیمیائی فائبر سے بنائے جاتے ہیں۔

نازک (ریشم، لیس، ساٹن، مخمل)

جیسا کہ نام سے ظاہر ہے، نازک کپڑوں کی ورائٹی ہیں، جیسے لیس گاؤن یا ریشم کی شرٹس، اورواشنگ مشین میں دھونے میں نقصان کا زیادہ امکان ہے۔ آپ کو اپنے واشر کے کم چکر کا استعمال کرتے ہوئے ان کو خود ہی دھونا چاہئے۔

اونی کپڑے

آپ کو ان کپڑوں کو ایک نازک چکر میں خود دھونا چاہئے تاکہ کھینچنے سے بچا جا سکے۔ اگر ممکن ہو تو، کچھ اونی ملبوسات کو واشنگ مشین کے بجائےہاتھ سے دھونے چاہیے۔

تولیہ

بہت سے تولیوں میں ایک خاص قسم کی بنائی اور وزن ہوتا ہے ، جو عام سوتی کپڑے سے مختلف ہوتاہے۔

سیاہ اور ہلکے رنگ

ماہرین صفائی کے مطابق، آپ کو ہمیشہ بہترین نتائج کے لئے گہرے اور ہلکے رنگوں کو الگ الگ صاف کرنا چاہئے۔ یہاں تک کہ ایک ہی کپڑے کے گروپ کے اندر بھی، رنگ کی منتقلی کو روکنےکے لیے گہرے اور ہلکے رنگوں کو الگ کر دینا چاہیے۔ یہ آپ کے کپڑوں کی چمک کو برقرار رکھنے اور سفید کپڑے کو خراب ہونے سےروکنے میں مدد کرنے کا بھی ایک اچھا طریقہ ہے۔

Women

lifestyle

CLOTHING