Aaj News

ہفتہ, جولائ 20, 2024  
14 Muharram 1446  

سوناکشی سنہا اور ظہیر اقبال نے شادی کا کیک کاٹا

نوبیاہتا جوڑے نے سوناکشی کی پہلی فلم 'تیرے مست مست دو نین' پر رقص بھی کیا
شائع 24 جون 2024 04:02pm
انڈین ایکسپریس
انڈین ایکسپریس

بالی ووڈ اداکارہ سوناکشی سنہا اور ظہیر اقبال نے 23 جون کو ممبئی میں جادوئی شادی کے ساتھ اپنے سات سالہ رومانس کا اختتام کیا۔ ایک نجی تقریب میں شادی کے بعد تقریبا 1000 مہمانوں کے ساتھ جشن منایا گیا، جس میں سلمان خان ، انیل کپور ، کاجول ، تبو ، ریکھا اور سائرہ بانو جیسے بالی ووڈ ستاروں نے شرکت کی۔

سوناکشی اپنی استقبالیہ تقریب کی تصاویر اور ویڈیوز کے ساتھ سوشل میڈیا پر دھوم مچانے کے بعد ، جہاں سوناکشی سرخ ساڑی ، سندور اور بندی میں چمکتی دمکتی نظر آرہی ہیں ، جوڑے نے چار سطحی کیک کاٹا ہے ، جو سوشل میڈیا کی توجہ کا مرکز بن گیا ہے۔ بلند و بالا سفید کیک کو پھولوں اور کیک پر خوبصورت نقش و نگار سے سجایا گیا ۔

جذباتی والد نے بیٹی کو رخصت کر دیا

آن لائن گردش کرنے والے ویڈیوز میں جوڑے کی خوشی دیدنی ہے۔ سوناکشی اور ظہیر سوناکشی کی پہلی فلم ’تیرے مست مست دو نین‘ پر رقص کرتے نظر آرہے ہیں۔

کیک کاٹنے کی تقریب میں سوناکشی نے سرخ رنگ کا انارکلی سوٹ پہنا ہوا تھا، جبکہ دولہا نے سفید رنگ کا لباس زیب تن کیا ہوا تھا۔

اس سے قبل ان کی استقبالیہ تقریب کی ایک ویڈیو میں سوناکشی اور ظہیر کو راؤڈی راٹھور کے گانے ’چکنی کمر پی تیری میرا دل پھسل گیا‘ پر رقص کرتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔ استقبالیہ خوشی کے لمحات سے بھر گیا ، اداکارہ کاجول نے بھی نوبیاہتا جوڑے کے ساتھ ایک جاندار ڈھول رقص کیا۔

سوناکشی نے انسٹاگرام پر اپنی سول شادی کی حیرت انگیز تصاویر شیئر کیں، جس میں وہ اپنی والدہ کی جانب سے قیمتی خاندانی ورثہ، خوبصورت سفید ساڑی میں نظر آرہی ہیں۔ جشن کے دوران، سوناکشی اور ظہیر کی خوشی صاف عیاں تھی، جس نے ان کی شادی کو واقعی ناقابل فراموش جشن بنا دیا۔

نوبیاہتا جوڑے نے راحت فتح علی خان کے مشہور گانے ”آفرین آفرین“ پر پہلے ڈانس کیاتھا۔ سوناکشی بھی سرخ گلاب کے بستر پر چل رہی تھیں، جبکہ ظہیر نے رومانوی انداز میں ان کا ہاتھ تھام رکھا تھا۔

Celebrities

Bollywood

lifestyle

Sonakshi Sinha