Aaj.tv Logo

بل گیٹس نے پولیو کے خاتمے پر پاکستان کی کوششوں کو سراہا

18 فروری 2022
ٹیکنالوجسٹ ارب پتی کو ملک کے اعلیٰ ترین سول اعزاز 'ہلال پاکستان 'سے  بھی نوازا گیا۔فائل فوٹو۔
ٹیکنالوجسٹ ارب پتی کو ملک کے اعلیٰ ترین سول اعزاز 'ہلال پاکستان 'سے بھی نوازا گیا۔فائل فوٹو۔

گزشتہ روزمائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے پاکستان کے دورے کے دوران پولیو کے خاتمے کیلئے پاکستان کی متاثر کن کوششوں پر اطمینان کا اظہار کیا ہے۔

بل گیٹس نے ان خیالات کا اظہار اپنے ٹوئٹر پر کیا جس میں انہوں نے لکھا:" پاکستان میں پولیو کے خاتمےکیلئے کئے جانے والے اقدامات پر نتیجہ خیز بات چیت کیلئے عمران خان کا شکریہ، میں ملک کےاس عزم کی حوصلہ افزائی کرتا ہوں اور پر امید ہوں کہ اگر ہر کوئی چوکنّا رہے تو ہم پولیو کا خاتمہ کر سکتے ہیں۔"

انہوں نے کہا کہ ایک سال سے زیادہ کا عرصہ گزر چکا ہے جب صحت کی نا قص سہولیات کی بناء پر پاکستان میں وائلڈ پولیو کے باعث ایک بچہ مفلوج ہوگیا تھا۔

انہوں نے مزید کہا :"میں نے ان کے پولیو پروگرام کے لیڈروں سے سیکھنے کے لیے پاکستان کا سفر کیا۔"

گیٹس فاؤنڈیشن کی جانب سے جاری کردہ بیان کے مطابق نیشنل ایمرجنسی سینٹر نے وفد کو پولیو مہم کے لیے حاصل کیے گئے اہداف اور اپنے پلان کے بارے میں آگاہ بھی کیا۔

ایک بیان میں انہوں نےکہا کہ پچھلے مہینے کی مہم کے دوران ایسے بچوں کی نشاندہی کی گئی ہے جن تک ویکسینیٹرز نہیں پہنچے تھے۔

بیان میں پولیو مہم کو کامیاب بنانے کے لیے ویکسینیٹرز اور سیکیورٹی اہلکاروں کی کوششوں کو بھی سراہا گیا۔

بل گیٹس کے ایک روزہ دورے پر اسلام آباد پہنچنے کے فوراً بعد ان کا شیڈول کچھ اس طریقے کا تھا، انہوں نے وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کی، نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر، صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی اور دیگر قومی و صوبائی رہنماؤں کے ساتھ صبح کے اجلاس میں شرکت بھی کی۔

بل گیٹس نے پولیو کے خاتمے کیلئے قومی ٹاسک فورس کے اجلاس میں بھی شرکت کی،وزیراعظم عمران خان نے پاکستان میں پولیو کے خاتمے کیلئے بل اور میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کی مسلسل حمایت کو سراہا۔

بل گیٹس نے مزید کہا: "پاکستان نے حیرت انگیز کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور کرونا کی پابندیوں کے باوجود پولیو کے قطرے پلانے کی مہم کو جاری رکھا۔"

ٹیکنالوجسٹ ارب پتی کو ملک کے اعلیٰ ترین سول اعزاز 'ہلال پاکستان 'سے بھی نوازا گیا۔

بل گیٹس فاؤنڈیشن اور اسکی خدمات

بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن (BMGF)ایک امریکی نجی فاؤنڈیشن ہے جس کی بنیاد بل گیٹس اور میلنڈا فرانسیسی گیٹس نے رکھی تھی۔

یہ 2000 میں شروع کیا گیا تھا اور یہ اب تک 2020 تک کی دنیا کی دوسری سب سے بڑی خیراتی فاؤنڈیشن ہے جس میں $49.8 بلین کے اثاثے ہیں۔ فاؤنڈیشن کے بنیادی بیان کردہ اہداف میں صحت کی دیکھ بھال کو بڑھانا اور پوری دنیا میں انتہائی غربت کو کم کرنا، اور امریکا میں تعلیمی مواقع اور انفارمیشن ٹیکنالوجی تک رسائی کو بڑھانا شامل ہے۔

فاؤنڈیشن کے اہم افراد میں بل گیٹس، میلنڈا فرنچ گیٹس، وارن بفیٹ، چیف ایگزیکٹو شامل ہیں۔

BMGF کے پاس 31 دسمبر 2020 تک تقریباً 50 بلین ڈالر کا انڈوومنٹ تھا، 2007 میں اس کے بانیوں کو امریکا میں وارن بفیٹ کے بعد دوسرے سب سے زیادہ فیاض مخیر حضرات کے طور پر درجہ دیا گیا۔

2018 تک بل گیٹس اور میلنڈا فرانسیسی گیٹس نے فاؤنڈیشن کو تقریباً 36 بلین ڈالر کا عطیہ دیا تھا۔اپنے قیام کے بعد سے فاؤنڈیشن نے کیمبرج یونیورسٹی میں گیٹس کیمبرج اسکالرشپس کا قیام سمیت سماجی، صحت اور تعلیمی ترقیات کی ایک وسیع رینج کی حمایت کی ہے۔