Aaj News

عالمی رہنما عمران خان کو بدتمیز، جھوٹا اور نرگسیت پسند سمجھتے ہیں، شہباز

میرے ملک کی ساکھ ان جھوٹوں کی وجہ سے بہت بری طرح تباہ کردی گئی
شائع 04 اکتوبر 2022 04:09pm

وزیراعظم شہباز شریف نے کہا ہے کہ عمران خان اس دنیا کا سب سے بڑا جھوٹا ہے اوران کے جھوٹوں سے پاکستان کو نقصان پہنچا۔

برطانوی اخبار گارجین کو انٹرویو میں شہباز شریف نے کہا کہ اقوام متحدہ جنرل اسمبلی کے اجلاس کے موقع پر انہیں یہ جان کر صدمہ ہوا کہ کئی عالمی رہنماؤں نے عمران خان کے رویے کا ذکر کیا۔

”کچھ رہنماؤں نے ذاتی طور پر مجھے اس کے کردار کے بارے میں بتایا۔ انہوں نے کہا کہ وہ بدتمیز تھا، جھوٹ بولتا تھا اور نرگسیت پند تھا۔“

شباز شریف نے کہاکہ اقتدارسےہٹانےجانےپر عمران خان معاشرے میں زہرکھول رہےہیں، وزیراعظم بن کرمعلوم ہواکہ عمران خان نےکس طرح ملک کونقصان پہنچایا۔

شہباز شریف نے کہاکہ عمران خان ملک کوذاتی ایجنڈے کے تحت چلارہے تھے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان اس وقت شدیدمعاشی بحران کی لپیٹ میں ہے اور اسے مہنگائی اورکرنسی کی قدرمیں کی کا سامنا ہے۔

شہباز شریف نے کہاکہ آڈیو لیکس اس بات پر ناقابل تردید ثبوت ہیں کہ عمران خان اس دھرتی پر سب سے بڑا جھوٹا ہے۔ میں یہ بات خوشی سے نہیں کہہ رہا بلکہ شرمندگی اور تشویش میں کہہ رہا ہوں کہ میرے ملک کی ساکھ ان جھوٹوں کی وجہ سے بہت بری طرح تباہ کردی گئی ہے جو صرف گھٹیا ذاتی مفادات کے لیے بولے گئے۔

شہباز شریف نے کہا کہ اس سے پہلے انہیں کبھی اپنے ملک کے مستقبل کے حوالے سے اتنی فکر نہیں ہوئی جتنی اب ہے کیونکہ عمران خان نے معاشرے میں لامحدود مقدار میں زہر گھول دیا ہے اور اسے بری طرح تقسیم کر دیا ہے۔ وہ حائق کو مسخ اور نفرت پیدا کر رہا ہے۔

گارجین سے گفتگو کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ ہماری بنیادی شکایت یہ ہے کہ عمران خان جسے عدالتوں نے آئین شکنی کا مرتکب قرار دے دیا اسے گرفتار کیوں نہیں کیا جا رہا۔

نواز شریف کا حکومت میں کردار

انٹرویو کے دوران شہباز شریف نے کھل کر کہا کہ وہ حکومتی معاملات پر ”میرے رہنما اور میرے بڑے بھائی“ سے مشاورت کرتے ہیں۔ تاہم ان کا کہنا تھا کہ نواز شریف نے انہیں فیصلے کرنے کا مکمل اختیار دے رکھا ہے۔

imran khan

PM Shehbaz Sharif

politics041022

Comments are closed on this story.