Aaj News

پیپلزپارٹی نے ایم کیو ایم کی مزید وکٹیں گرا دیں

گھروں کےباہر لوٹے لٹکانے والی خبریں غلط ہیں، سعیدغنی
شائع 21 نومبر 2023 11:45am
فوٹو:اسکرین گریپ
فوٹو:اسکرین گریپ

ایم کیو ایم کے خواجہ سہیل منصور اور مزمل قریشی نے پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کرلی، سعید غنی کا کہنا ہے کہ ایم کیوایم شہر پر قبضہ کرنا چاہتی ہے جو نہیں ہوگا۔

ایم کیو ایم کے رہنماؤں خواجہ سہیل منصور اور مزمل قریشی نے پارٹی سے راہیں جدا کرلی ہیں اور پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا ہے۔

پارٹی میں شمولیت کرنے والے رہنماؤں کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے پیپلزپارٹی کے رہنما سعید غنی کا کہنا تھا کہ کچھ نئےدوست ایم کیوایم سے پیپلزپارٹی میں شامل ہوگئے ہیں، اور کچھ لوگوں نے اوچھے ہتھکنڈے شروع کر دیئے ہیں، گھروں کے باہر لوٹے لٹکانے والی خبریں غلط ہیں۔

سعیدغنی کا کہنا تھا کہ ایم کیوایم اپنے اور دیگر لوگوں کی پی پی میں شمولیت پرخوش نہیں، اور پیپلزپارٹی کی مقبولیت سے پریشان ہے، پیپلزپارٹی کراچی کی سب سے مضبوط جماعت ہے، جس نے شہر کے بلدیاتی انتخابات میں بڑی کامیابی حاصل کی، ہم عام انتخابات میں بھی بڑی جماعت بن کر سامنے آئیں گے۔

رہنما پی پی پی نے کہا کہ ایم کیوایم کےلوگ مختلف جماعتوں میں جارہے ہیں، ایم کیوایم غنڈہ گردی کے بجائےعوام کو اپنی طرف راغب کرے، لیکن یہ جماعت شہر پر قبضہ کرنا چاہتی ہے جو اب نہیں ہوگا۔ پیپلزپارٹی نےشہری اور دیہی تفریق ختم کردی ہے۔

اس موقع پر خواجہ سہیل منصور کا کہنا تھا کہ ہم کراچی کی بہبود کیلئے کام کریں گے، کراچی کی ترقی کیلئےایم کیوایم کو بھی ویلکم کرتےہیں۔

مزمل قریشی کا کہنا تھ اکہ ہمیں حق حاصل ہےکہ کسی بھی جماعت میں جائیں، کراچی کےعوام کومعلوم ہےکہ ہمیں کہاں جانا ہے.

PPP

MQM

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div