Aaj TV News

BR100 4,401 Decreased By ▼ -270 (-5.78%)
BR30 17,494 Decreased By ▼ -1340 (-7.12%)
KSE100 43,234 Decreased By ▼ -2135 (-4.71%)
KSE30 16,698 Decreased By ▼ -878 (-4.99%)
COVID-19 TOTAL DAILY
CASES 1,285,631 377
DEATHS 28,745 8
Sindh 476,017 Cases
Punjab 443,240 Cases
Balochistan 33,488 Cases
Islamabad 107,765 Cases
KP 180,146 Cases

ہر روز دنیا میں لاتعداد چیزیں وقوع پذیر ہوتی ہیں۔ یہ کرنسی ریٹس، بیش قیمت دھاتوں کی قیمتوں، اور دیگر قابل قدر اثاثہ جات پر اثر انداز ہوتی ہیں۔ نرخ ٹریک کرنا ایک دلچسپ اور منافع بخش مشغلہ ہو سکتا ہے، جو جسے سیکڑوں ہزاروں لوگ پہلے ہی اختیار کر چکے ہیں۔ بدقسمتی سے، ان میں سے کئی لوگوں نے ٹریڈنگ میں اپنی قسمت آزمانے کا فیصلہ نہیں لیا۔

لیکن اگر آپ مالیاتی دنیا کے قریب آنے میں دلچسپی رکھتے ہیں یا آپ سکیورٹیز مارکیٹ کی صورتحال کی پیشنگوئی کرنے کے حقیقی ماہر بننا چاہتے ہیں، تو یہی وقت ہے جس میں آپ حقیقی زندگی کے خاطر خواہ نتائج حاصل کرنے کے لیے کچھ کر سکتے ہیں۔ اگر آپ باقاعدہ آغاز کرتے ہیں تو کامیاب ٹریڈر بننا کوئی بہت مشکل کام نہیں۔ پلیٹ فارم منتخب کریں

ایکسچینج کے ٹریڈنگ ہالز میں ٹریڈنگ کے دن تقریباً جا چکے ہیں۔ اب سرمایہ کار براہ راست اپنے اسمارٹ فون یا کمپیوٹر سے مالیاتی دستاویزات کی خرید و فروخت کرتے ہیں۔

اس لیے، آپ کو ایک آن لائن پلیٹ فارم کا انتخاب کرنا چاہیئے جہاں آپ اپنے کیریئر کا آغاز کر سکتے ہیں۔ سب سے پہلے، آپ کو اپنی توجہ صرف آسان اور سمجھ آنے والے انٹرفیس کے حامل پروجیکٹس پر مبذول رکھنی چاہیئے۔

Olymp Trade ایک ٹریڈنگ پلیٹ فارم ہے جو اس ضرورت کے عین مطابق ہے۔ کمپنی 2014 سے کام کر رہی ہے، اور یہ استعمال میں آسانی کے ساتھ اپنے دیگر فوائد کی وجہ سے مالیاتی مارکیٹس میں ٹریڈنگ کے لیے سب سے مقبول سائٹس میں سے ایک بن چکی ہے۔ iOs اور Android ڈیوائسز کے لیے آفیشل ایپس بھی دستیاب ہیں۔

آپ ایک مختصر رجسٹریشن کے بعد پلیٹ فارم کی ورک اسپیس تک رسائی کرنے کے اہل ہوں گے۔

آپ اسکرین شاٹ میں اثاثہ کا چارٹ دیکھ سکتے ہیں۔ منتخب کردہ کرنسی کا جوڑا EUR/JPY ہے، جو جاپانی ین کے مقابلے میں 1 یورو کی قدر کو ظاہر کرتا ہے۔ دائیں طرف، ایک ٹریڈ کا مینو دیا گیا ہے، جہاں ہم سرمایہ کاری کی رقم اور دیگر شرائط واضح کرتے ہیں۔

Olymp Trade پر آپ دو موڈز میں ٹریڈ کر سکتے ہیں: فاریکس اور Fixed Time Trades۔ اگر آپ فاریکس ٹریڈ کرتے ہیں، تو آپ بغیر کسی وقت کی حد کے ٹریڈز کر سکتے ہیں، اور ان کے مالیاتی نتیجے کا انحصار اس بات پر ہو گا کہ ان کی قیمت کتنی کم ہوئی یا کتنی زیادہ بڑھی۔

مثلاً، اگر آپ برطانیہ کی ترقی پر یقین رکھتے ہیں، تو آپ GBP/USD کرنسی کا جوڑا خرید سکتے ہیں (امریکی ڈالر کے مقابلے میں پاؤنڈ اسٹرلنگ)۔ جوڑے کی قدر جتنی زیادہ بڑھتی ہے، آپ اتنی ہی زیادہ رقم کما سکتے ہیں۔ اور بہت زیادہ منافع حاصل کرنے کے لیے، ٹریڈرز ایک مالیاتی ضارب کا استعمال کرتے ہیں، جو سرمایہ کاری کی رقم کو 500 گنا تک بڑھا دیتا ہے!

Fixed Time Trades موڈ کو رفتار اور آسانی کے لحاظ سے نمایاں کیا جا سکتا ہے۔ Fixed Time ٹریڈنگ کرتے وقت، آپ 1 منٹ تک قیمت میں تبدیلی کی پیشنگوئی کر سکتے اور سرمایہ کاری سے 100% تک منافع حاصل کر سکتے ہیں۔

فرض کریں آپ کو لگتا ہے کہ سونے کی قیمت بڑھنے جا رہی ہے۔ یہ خیال ایک بار پھر متعلقہ ہو جاتا ہے، کیونکہ دنیا تجارتی جنگ کے دہانے پر ہے۔ جہاں تک Fixed Time Tradesکی بات ہے، تو آپ کا اعتماد صرف 60 سیکنڈز تک محدود ہو سکتا ہے۔

تخمینہ پر رقم بنانے کے لیے، بس ایک مختصر پوزیشن کھولیں: سرمایہ کاری کی رقم درج کریں، بطور ٹائم فریم 1 منٹ منتخب کریں اور اپ بٹن پر کلک کریں۔ اب آپ ٹریڈ کرنے سے پہلے درست پیشنگوئی کے صفحے پر واپس آ جائیں گے۔ اکثروبیشتر، یہ 70-80% ہوتا ہے۔ اگر آپ کے مخصوص کردہ وقت کی مدت کے اختتام پر سونے کی قیمت بڑھتی ہے، تو آپ کا منافع آپ کے اکاؤنٹ میں ڈال دیا جائے گا۔ ایک خطرے سے پاک آغاز

ہر ٹریڈر کو حقیقی رقم پر کام کرنے سے پہلے تربیت کی ضرورت ہوتی ہے۔ اسی وجہ سے Olymp Trade میں ڈیمو اکاؤنٹ دیا گیا ہے، جو کمپنی کے تمام صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ اگر آپ کی پہلی ڈیمو ٹریڈز کامیاب نہیں ہوتیں تو اسے لاتعداد مرتبہ ڈیمو یونٹس کے ہمراہ ری فنڈ کیا جا سکتا ہے۔

تربیتی اکاؤنٹ کا اصل فائدہ یہ ہے کہ یہ حقیقی ٹریڈنگ سے جڑا ہوتا ہے۔ آپ کو وہی نرخ نظر آئیں گے جو دنیا بھر کے لوگ دیکھتے ہیں۔ ٹریڈز کرنا اور انہیں بند کرنا بھی حقیقی مارکیٹ کے نرخ پر منحصر ہوتا ہے۔

ڈیمو اکاؤنٹ پر ٹریڈنگ کرتے وقت، ٹریڈر کمپنی کے تربیتی امواد کے ساتھ ٹریڈنگ کے لیے اشارے - خصوصی ٹولز بھی استعمال کر سکتا ہے۔ اشارے اور تربیت

تکنیکی تجزیہ کے اشارے اثاثہ کی قیمتوں میں تبدیلیوں کی پیشنگوئی کرنے کے طریقوں میں سے ایک ہیں۔ ہر اشارہ ایک بنا بنایا الگارتھم ہے جسے بصری صورت میں بنایا گیا ہے۔ یہ منافع بخش ٹریڈز کرنے کے لیے درست لمحے کی نشاندہی کرنے میں ٹریڈرز کی مدد کی غرض سے ڈیزائن کیے گئے ہیں۔

Olymp Trade پلیٹ فارم کے صارفین 20 سے زائد اشاروں، کے ساتھ خصوصی گرافیکل ٹولز تک بھی رسائی کر سکتے ہیں: Fibonacci سطحیں، Fibonacci فین، اور تکینیکی تجزیہ کی لکیریں۔

مثلاً، RSI اشارہ کسی شخص کو رجحان میں کمی کی نشاندہی کرنے میں مدد دیتا ہے۔ یہ معمول کے چارٹ کی طرح لگتا ہے لیکن اس کی لکیر 70 کی سطح سے اوپر (فروخت کا سگنل) یا 30 کی سطح سے نیچے (خرید کا سگنل) کے زون میں جا سکتی ہے۔

آپ RSI لکیر کو 30 کی سطح سے نیچے (پہلا چوکور) گرنے کے بعد چارٹ میں اضافہ دیکھ سکتے ہیں۔ ہم اکثر فوری طور پر دوسرا سگنل وصول کرتے ہیں (دوسرا چوکور)، جوکہ خرید کا ہوتا ہے۔

دیگر اشارے بھی اپنا کام اچھے سے کرتے ہیں تاہم انہیں استعمال کرنا شروع کرنے کے لیے آپ کو ان کے کام کرنے کا طریقہ سمجھنا ہو گا۔ بالائی بائیں کونے میں قطب نما آئیکن پر کلک کرنے سے خودکار بنائے گئے معاونین کی مکمل فہرست دستیاب ہو جاتی ہے۔

آپ کو کمپنی کی ویب سائٹ پر Olymp Plus سیکشن میں تربیت کے لیے درکار ہر چیز مل جائے گی۔ اس میں ٹریڈنگ کی بنیادی باتوں پر مرحلہ وار ہدایات کے ساتھ مزید جدید تجاویز بھی ہیں۔

کمپنی کے تجزیہ کاروں نے بڑی تعداد میں تعلیمی اور عملی ویبنارز بھی منعقد کیے ہیں۔ ان ایونٹس کے ویڈیو ریکارڈز قیمتوں کی پیشنگوئی کے مختلف طریقوں کو فوری طور پر سمجھنے اور کامیاب ٹریڈرز کے تجربے سے سیکھنے میں آپ کی مدد کریں گے۔

آخر میں، ہم پورے اعتماد سے کہہ سکتے ہیں کہ لوگوں کو مالیاتی مارکیٹس میں پیسہ کمانے کے لیے دولت مند گھرانوں میں پیدا ہونے، دنیا کی بہترین یونیورسٹیوں سے پڑھنے، اور بینکوں سے تجربہ حاصل کرنے کی ضرورت نہیں۔ ٹریڈنگ میں اپنے کیریئر کا آغاز کرنے کے لیے، آپ کو Olymp Trade میں سائن اپ کرنا ہو گا، ڈیمو اکاؤنٹ استعمال کرتے ہوئے ٹریڈنگ کا تجربہ حاصل کریں اور براہ راست کمپنی کی ویب سائٹ پر قیمتوں کی پیشنگوئی کرنے کے لیے کوئی ہدایت منتخب کریں۔

اور اپنے لائیو ٹریڈنگ اکاؤنٹ میں حقیقی رقم کے ہمراہ اپنا پہلا ڈپازٹ کرنے کے بعد آپ رقم کمانا شروع کر سکتے ہیں۔ اپنا اکاؤنٹ پُر کرنے کے بعد، آپ صرف $1 سے شروع کر کے ٹریڈ کھول سکتے ہیں۔

اگر آپ کے کوئی سوالات ہوں، تو تکینیکی معاونت کی سروس کے ماہرین دن کے 24 گھنٹے، ہفتے کے 7 دن ان کا بخوشی جواب دیں گے۔