Aaj News

بدھ, فروری 28, 2024  
17 Shaban 1445  

عمران اسماعیل پی ٹی آئی کیلئے ایک بار پھرگلوکار بن گئے

تبدیلی کے بعد پیش خدمت ہے، "سارے نکلوپاکستان کے لیے"۔
شائع 10 اکتوبر 2022 12:44pm
اسکرین گریب
اسکرین گریب

سال 2018 کے عام انتخابات میں کارکنوں کو ”تبدیلی آئی رے“ سے مزید متحرک کرنے والی پاکستان تحریک انصاف اس بار لانگ مارچ سے قبل ’سارے نکلو پاکستان کے لیے“ کا پیغام لائی ہے۔

الیکشن مہم میں بھرُور طریقے سے استعمال کیا جانے والا گانا سابق گورنرسندھ عمران اسماعیل ، گلوکار جوادکاہلوں اور شاہ زمان نے گایا تھا اورلانگ مارچ کے کے لیے بھی اسی تکون کوکارکنوں کا جوش وجذبہ جگانے کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔

یوٹیوب پرآج ہی ریلیز کیے جانے والے اس گانے کی ڈسکرپشن میں بھی اس بات کی وضاحت کی گئی ہے کہ یہ قوم کو اپنے حقوق سے متعلق جگانے کیلئے متحرک کرنے والا ٹریک ہے۔

گانے کی شاعری اورکمپوزیشن جواد کاہلوں کی ہے جبکہ میوزک اور ویڈیو کا کریڈٹ عظیم امین کے سرہے۔

تینوں گلوکاروں کے علاوہ اس گانے کی میوزک ویڈیو میں پی ٹی آئی جلسوں ، انتخابی مہم کے دوران مختلف مواقع پربنائی جانے والی عمران خان اوردیگرکی فوٹیجزکے علاوہ سیاسی مخالفین کی تصاویرکا بھی بھرپور استعمال کیا گیا ہے۔

گانے کے بولوں میں پاکستان کے علاوہ ”سارے نکلو کپتان کیلئے“ بھی ہے۔

گانے کی ریلیز کے فوری بعد پی ٹی آئی رہنما شیریں مزاری نے اپنی ٹویٹ میں لکھا کہ سنسنی خیز“روک سکو توروک لو“کے بعد عمران اسماعیل ایک اور متاثر کن گانے کے ساتھ سامنے آئے ہیں۔

روک سکو تو روک لو تبدیلی آئی ہے کی ہی طرز پربنائے جانے والے اس گانے میں بہت جگہوں پر آپ کو مماثلت نظر آئے گی۔

یہ بات قابل ذکرہے کہ پاکستان تحریک انصاف کی انتخابی مہم کے دوران ہرجلسے کے علاوہ تمام کارنر میٹنگز، انتخابی دفاتراور ہرریلی میں بجایا جانے والا گانا تبدیلی درحقیقت راجھستانی زبان میں گائے گئے بھارتی گانے“بنکیا مارے ناچے“ کا چربہ نکلا تھا۔

گلوکار یووراج میواڑی نے اپنا گانا 6 اپریل 2017 کوریلیزکیا تھا جبکہ پی ٹی آئی کا گانا اگست 2017 میں منظرعام پرآیا۔

pti

imran ismail

Tabdeeli

Saray Niklo Pakistan Ke Liye

Politics Oct 10 2022

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div