Aaj News

حملے کرنے والے ڈائیلاگ کے اہل نہیں، وزیر اعظم

جمہوری روایت کاتقاضا ہے ان عناصر کیخلاف بھرپورکاروائی ہونی چاہیے، وزیر اعظم
اپ ڈیٹ 30 مئ 2023 02:08pm

وزیراعظم شہبازشریف کا کہنا ہے کہ حملے کرنے والے ڈائیلاگ کے اہل نہیں، جمہوری روایت کاتقاضا ہے ان عناصر کے خلاف بھرپور کاروائی ہونی چاہیے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنی ٹویٹ میں وزیراعظم شہبازشریف کا کہنا تھا کہ ایسا معلوم ہوتا ہے کہ معیشت اور جس طرح کے حالات اس کو چلانے کیلئے چاہیے ہوتے ہیں کے بارے میں عمران نیازی کی سمجھ بوجھ کافی محدود ہے اور ملکی معیشت کو تباہی کے دہانے پر لانے میں اپنے کلیدی کردار کو بھی وہ بڑی آسانی سے بھول جاتے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ آئی ایم ایف کی ڈیل کو توڑ کر پاکستان کو ڈیفالٹ کرنے کی عمران خان کی خواہش ڈھکی چھپی نہیں، ان کی نہ رکنے والی مزاحمت کی سیاست، لانگ مارچ اور دھرنوں سے ملک میں سیاسی بحران پیدا کرکے ملکی معیشت پر منفی اثرات ان کوششوں کے علاوہ ہے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ عمران نیازی کی جانب سے دانستہ طور پر پیدا کی جانے والی بے یقینی کی صورتحال کی وجہ سے پاکستانی سرمایہ کار بھی اپنا سرمایہ لگانے سے گریز کررہے ہیں، صرف 9 مئی کے واقعات ہی نے معیشت کو اربوں روپے کا نقصان پہنچایا ہے اور یہ ان کے ناپاک عزائم کا کھلم کھلا ثبوت ہیں اور ابھی ان کے بے تحاشہ کرپشن کے کیسز کی لمبی داستان بھی ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ اس میں کوئی دو رائے نہیں کہ ہمیں ابھی بھی معاشی مشکلات کا سامنا ہے، لیکن ہم الحمداللہ بحرانی کیفیت سے نکل چکے ہیں، ان معاشی مشکلات پر قابو پانے کیلئے سنجیدگی سے حکومت ٹھوس معاشی منصوبہ بندی اور پالیسی سطح پر مداخلت سے اقدامات کئے جا رہے ہیں، ہم دوست اور شراکت دار ممالک سے مل کر جہاں جہاں ضرورت ہے وہاں مالی خلاء کو پورا کر رہے ہیں۔

شہبازشریف کا کہنا تھا کہ درآمدات کو کم کرنا اور افراط زر میں کمی اصل چیلنجز ہیں، جن سے اسی وقت ہی صحیح معنوں میں مقابلہ کیا جا سکتا ہے جب ہم برآمدات، سرمایہ کاری اور پیداوار میں اضافے کو معیشت ٹھیک کرنے کے بنیادی عناصر بنائیں گے اور ہماری تمام تر کوششیں و توانائیاں اس ہدف کے حصول میں کاربند ہیں۔

اس سے قبل وزیراعظم شہبازشریف نے کہا کہ سیاسی عمل میں ڈائیلاگ انتہائی اہم ہوتے ہیں، ڈائیلاگ کے ذریعے ہی جمہوریت کو مزید پختہ کیاجا سکتا، ہمیشہ ڈائیلاگ اوراتفاق رائےسے ہی پیشرفت ہوتی رہی ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ موجودہ سیاسی صورتحال میں ایک بڑا اورواضح فرق ہے، آج سیاست کا لبادہ اوڑھ کر ریاستی تنصیابت پر حملے کئے جارہے ہیں۔

وزیراعظم نے مزید کہا کہ حساس تنصیبات پر حملے کرنے والے ڈائیلاگ کے اہل نہیں، جمہوری روایت کاتقاضا ہے ان عناصرکیخلاف بھرپورکاروائی ہونی چاہیے۔

Shehbaz Sharif

PM Shehbaz Sharif

politics may 30 2023

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div