Aaj News

ہفتہ, اپريل 20, 2024  
11 Shawwal 1445  

ساڑھے 81 کروڑ بھارتیوں کا ڈیٹا ڈارک ویب پر لیک

پاسپورٹ اور آدھار کارڈ تفصیلات شامل
شائع 31 اکتوبر 2023 11:30am
فوٹو — فائل
فوٹو — فائل

ساڑھے 81 کروڑ بھارتیوں سے متعلق حساس معلومات ڈارک ویب پر لیک ہوگئی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق کروڑوں بھاریوں سے متعلق حساس معلومات ڈارک ویب پر سامنے آنا ممکنہ طور پر بھارتی تاریخ میں سب سے بڑا ڈیٹا لیک اسکینڈل ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ اس لیک پر ایک ہیکر نے توجہ دلائی جس نے ڈارک ویب پر چوری شدہ معلومات کی تشہیر کی تھی، خیال کیا جاتا ہے کہ یہ معلومات انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (آئی سی ایم آر) کے ذریعے کووڈ 19 ٹیسٹنگ کے دوران جمع کیے گئے اعداد و شمار سے آئی ہے۔

چوری کی گئی معلومات میں پاسپورٹ اور آدھار کارڈ کی تفصیلات کے ساتھ ساتھ لاکھوں بھارتی شہریوں کے نام، فون نمبرز اور گھر کے پتے شامل ہیں۔

ہیکر کا یہ بھی دعویٰ ہے کہ یہ ڈیٹا آئی سی ایم آر کی جانب سے کووڈ 19 ٹیسٹنگ کے دوران جمع کی گئی معلومات سے حاصل کیا گیا ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق اعداد و شمار کی خلاف ورزی کی ابتدائی دریافت سائبر سکیورٹی اور انٹیلی جنس میں مہارت رکھنے والی امریکی ایجنسی ری سیکوریٹی نے کی تھی۔

سکیورٹی ماہرین نے دریافت کیا کہ لیک ہونے والے ڈیٹا میں ایک لاکھ فائلیں تھیں جن میں بھارتی شہریوں کی ذاتی تفصیلات شامل تھیں۔

یہ بھی پڑھیں:

واٹس ایپ کے 50 کروڑ صارفین کا ڈیٹا چوری

واٹس ایپ ڈیٹا کی دوسرے فون میں منتقلی کا آسان ترین طریقہ

رپورٹس میں بتایا گیا کہ سرکاری اداروں میں کووڈ 19 ٹیسٹ کی معلومات بھری ہوئی ہے جس کی وجہ سے یہ پتہ لگانا مشکل ہو گیا کہ ڈیٹا لیک کہاں سے ہوا ہے۔

india

COVID 19

Data Leak

dark web

hacker

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div