Aaj News

بدھ, مئ 29, 2024  
20 Dhul-Qadah 1445  

وزیراعظم سے آصف زرداری اور وفد کی ملاقات، ساتھ کھڑے رہنے کا عزم

ملاقات میں بلاول بھٹو زرداری اور وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ بھی شریک تھے۔
اپ ڈیٹ 05 مارچ 2024 01:19pm

وزیراعظم شہباز شریف سے سابق صدر آصف زرداری کی سربراہی میں پیپلزپارٹی کے وفد نے ملاقات کی، جس میں آصف زرداری نے معاشی استحکام کے لیے حکومت کے ساتھ کھڑے رہنے کا عزم ظاہر کیا۔

وزیراعظم شہباز شریف اور سابق صدر آصف علی زرداری کے درمیان ملاقات گزشتہ شب وزیراعظم ہاؤس میں ہوئی، جس پر چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری اور وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ بھی شریک تھے۔

اس کے علاوہ ملاقات میں سینیٹر اسحاق ڈار، سینیٹر اعظم نذیر تارڑ اور سابق نگران وزیر اعلیٰ پنجاب سید محسن نقوی بھی موجود تھے۔

پیپلز پارٹی کے وفد نے وزیراعظم کو وزارتِ عظمی کا منصب سنبھالنے پر مبارکباد اور نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

دوران ملاقات آصف علی زرداری نے وزیراعظم کو یقین دہانی کرائی کہ پاکستان پیپلز پارٹی پاکستان کے معاشی استحکام اور ترقی و خوشحالی کے لیے حکومت کے ساتھ کھڑی رہے گی۔

اس موقع پر وزیراعظم شہباز شریف نے کہا کہ خدائے بزرگ و برتر اور عوام کا تہہِ دل سے شکر گزار ہوں جنہوں نے پاکستان کی خدمت کے لیے ایک مرتبہ پھر سے موقع دیا، خادم پاکستان منتخب کرنے کیلئے ایوان میں اپنی اتحادی جماعتوں کے اعتماد پر ان کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

شہباز شریف نے مزید کہا کہ خدا کے کرم اور اپنی محنت سے پاکستان کی ترقی و خوشحالی کے لیے دن رات کام کرنے کے لیے پر عزم ہیں۔

Bilawal Bhutto

Shehbaz Sharif

Murad Ali Shah

Asif Ali Zardari

اسلام آباد

Bilawal Bhutto Zardari

Asif Zardari

PM Shehbaz Sharif