Aaj News

بدھ, جون 12, 2024  
05 Dhul-Hijjah 1445  

گھر پر پرفیکٹ مصالحہ شکنجبین بنانے کے آسان طریقے

شکنجبین، موسم گرما کا زیادہ تر پسند کیا جانے والا مشروب
شائع 22 مئ 2024 11:42am

موسم گرما زوروں پر ہے اورملک کے کچھ حصوں میں درجہ حرارت نقطہ عروج پرپہنچ چکا ہے۔ اتنی سخت گرمی میں، ہم سب صرف ٹھنڈے مشروبات پینا چاہتے ہیں۔ بہت سے آپشنز میں سے، مصالحہ شکنجبین کے مداحوں کی ایک بڑی تعداد ہے۔

شکنجبین بنیادی طور پر لیموں پانی کا دیسی ورژن ہے۔ یہ ذائقہ دار مصالحوں پر مشتمل ہوتا ہے جو اسے واقعی مزیدار بناتا ہے۔ تاہم، بہت سے لوگ اسے گھر پر بنانا پسند کرتے ہیں. اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کتنی ہی کوشش کریں، کسی نہ کسی طرح اس میں تیار مصالحہ شکنجبین کے ذائقے کی کمی رہ جاتی ہے۔

اگر آپ کو بھی اس مسئلے کا سامنا ہے تو ، یہاں کچھ آسان تجاویز ہیں، جو آپ کو ہر بار اسے پرفیکٹ بنانے میں مدد کریں گی۔

ہمیشہ تازہ لیموں کا استعمال کریں

شکنجبین بناتے وقت، آپ کو استعمال کردہ لیموں کے معیار کا خیال رکھنا چاہئے۔ کلیدی اجزاء ہونے کے ناطے ، یہ ضروری ہے کہ آپ بہترین کوالٹی کو ترجیح دیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ ان کی چھال موٹی ہو ، کیونکہ یہ ان کے پکنے کی اچھی علامت ہے۔ ایسے لیموں کا استعمال کرنے سے گریز کریں، جو آپ کے ریفریجریٹر میں بہت لمبے عرصے سے پڑے ہوئے ہیں، ورنہ آپ کا مصالحہ شکنجبین اتنا ذائقہ دار نہیں ہوگا۔

ذائقوں کو متوازن کریں

مصالحہ شکنجبین کے ایک گلاس میں ذائقوں کا بہترین توازن ہونا چاہیے۔ یہ نہ تو بہت میٹھا ہونا چاہئے اور نہ ہی بہت نمکین۔ ہمیشہ چینی اور کالے نمک کی مقدار پرتوجہ دیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس کی مقدار میں اضافہ کرسکتی ہیں، لیکن ذائقوں کو اچھی طرح متوازن رکھنے کی کوشش کریں۔ اس طرح ، آپ اس سے بہتر لطف اندوز ہوسکیں گی۔

مصالحہ خود بنائیں

شکنجبین کئی مصالحوں پر مشتمل ہوتا ہے ، جو اسے ایک الگ ذائقہ دیتے ہیں۔ چاٹ مصالحہ، زیرہ پاؤڈر اور کالی مرچ پاؤڈر سب سے زیادہ استعمال ہوتے ہیں۔ آپ شکنجبین بنانے کے لئے اسٹور سے خریدے گئے مصالحوں کا استعمال کرسکتی ہیں، لیکن تازہ، گھریلو مصالحہ کے ذائقے کا موازنہ زیادہ بہتر ہے۔ یہاں تک کہ آپ ان سب کو ایک ساتھ بھی استعمال کر سکتی ہیں اور انہیں ایک ہی وقت میں شامل کرسکتی ہیں۔

ٹھنڈا کرنے کے لئے کافی وقت دیں

ایک بار جب آپ شکنجبین کو جگ میں ڈال دیتی ہیں تو ، اسے کافی ٹھنڈا ہونے دیں۔ آپ کے مصالحہ شکنجبین کا ذائقہ صرف اسی وقت اچھا ہوگا، جب یہ مکمل طور پر ٹھنڈا ہوگا۔ پیش کرنے سے پہلے آپ کو اسے کم از کم ٣٠ منٹ کے لئے فریج میں رکھنا چاہئے۔ اگر آپ کے پاس وقت کی کمی ہے تو ، آپ جگ کو کچھ وقت کے لئے فریزر میں بھی رکھ سکتی ہیں۔

دھنیا کے پتوں سے سجانا

یہ بھی آپ کے شکنجبین پینے کے تجربے کا ایک اہم حصہ ہے۔ ایک بار جب یہ مکمل طور پر ٹھنڈا ہوجائے تو ، اپنے شکنجبین کو تازہ دھنیا کے پتوں سے سجائیں۔

سبز رنگ نہ صرف آپ کے شکنجبین میں رنگ کا اضافہ کرے گا، بلکہ اس میں ایک تازگی بخش ذائقہ بھی شامل کرے گا۔ آپ اس میں کچھ اضافی لیموں کا رس بھی ڈال سکتی ہیں۔

دسترخوان

Women

lifestyle

Lemon

drinks