Aaj News

اتوار, جون 23, 2024  
16 Dhul-Hijjah 1445  
Live
Politics June 2 2023

خواجہ آصف نے تحریک انصاف سے بات چیت کرنے سے انکار کردیا

شاہ محمود قریشی کو متبادل پارٹی نہیں مل رہی ورنہ پی ٹی آئی چھوڑ دیتے، وزیر دفاع
شائع 02 جون 2023 11:57pm
وزیر دفاع خواجہ آصف
وزیر دفاع خواجہ آصف

وزیر دفاع خواجہ آصف نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) سے بات چیت کرنے سے انکار کردیا۔

خواجہ آصف نے اپنے بیان میں کہا کہ 9 مئی کو اسٹیبلشمنٹ کو چیلنج کیا گیا، چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان سے بات چیت کے لیے تیار نہیں ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ شاہ محمود قریشی کو متبادل پارٹی نہیں مل رہی ورنہ وہ پی ٹی آئی چھوڑ دیتے، انہیں پتہ چل گیا ہے کہ نوازشریف انہیں آفر نہیں کرسکتے۔

وزیر دفاع خواجہ آصف نے تحریک انصاف پر طنز کے نشتر بھی برسادیے۔ انہوں نے اپنی پرانی ٹوئٹ کو ری ٹوئٹ کرتے ہوئے لکھا کہ میں نے 5 دن پہلے کہا تھا کہ عمران خان متباد ل ناموں کا ساتھ ہی اعلان کریں۔

خواجہ آصف نے کہا کہ نوبت یہ آگئی ہے 2 مذاکراتی ٹیم کے ممبر چھوڑ گئے ہیں اور اب نئی ٹیم بناؤ، اللّٰہ معاف کرے کپتان کے پاس ٹیم کے لیے 11کھلاڑی بھی نہیں رہنے۔

ان کا مزید کہنا تھاکہ مذاکرات صرف اسٹیبلشمنٹ سے مانگتا ہے، اس کے ساتھ کسی کلب کی ٹیم نے میچ نہیں کھیلنا۔

آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس: سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی بھی نیب کے نشانے پر

نیب بلوچستان نے قاسم سوری کے نام پراپرٹیز کا ریکارڈ مانگ لیا
شائع 02 جون 2023 10:08pm
سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری
سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری

آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری بھی قومی احتساب بیورو (نیب) کے نشانے پر آگئے۔

نیب نے قاسم سوری کے خلاف آمدن سے زائد اثاثہ جات کی انکوائری کا آغاز کردیا۔

نیب بلوچستان نے محکمہ کوآپریٹو پنجاب کو خط لکھ کر قاسم سوری کے نام پراپرٹیز کا ریکارڈ مانگ لیا جبکہ سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی کی اہلیہ، 2 بیٹے اور بیٹی کے نام جائیداد کا ریکارڈ بھی طلب کیا گیا ہے۔

نیب نے قاسم سوری کے بھائی بلال سوری اور ہاشم سوری کے اثاثہ جات کا ریکارڈ بھی طلب کیا ہے۔

مراسلے میں کہا گیا ہے کہ محکمہ کوآپریٹو پنجاب 5 جون تک تمام تفصیلات فراہم کرے۔

آصف زرداری کی ایاز صادق اور چوہدری شجاعت حسین سے ملاقات

ملاقات میں موجودہ سیاسی صورتحال پر تبادلہ خیال
شائع 02 جون 2023 09:42pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ اسکرین گریب
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ اسکرین گریب

لاہور میں سابق صدر آصف علی زرداری کی سابق سپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق اور مسلم لیگ قاف کے سربراہ چوہدری شجاعت حسین سے ملاقات ہوئی، جس میں موجودہ سیاسی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

سابق صدر آصف علی زرداری سابق اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق کے گھر گلبرگ پہنچے۔

آصف زرداری نے ایاز صادق کے بھائی کی وفات پر ان سے اظہار تعزیت کرتے ہوئے مرحوم کی روح کے ایصال ثواب کے لیے فاتحہ خوانی کی اور بلندی درجات کے لیے دعا مانگی۔

جس کے بعد سابق صدر آصف علی زرداری مسلم لیگ ق کے صدر چوہدری شجاعت حسین سے ملاقات کے لیے ان کی رہائش گاہ پہنچے۔

چوہدری شجاعت حسین کے صاحبزادے چوہدری سالک حسین نے آصف علی زرداری کا استقبال کیا۔

ملاقات میں چیف آرگنائزر پاکستان مسلم لیگ چوہدری سرور اور جنرل سیکرٹری پنجاب چوہدری شافع بھی شریک تھے۔

موجودہ سیاسی صورتحال پر گفتگو کرتے ہوئے چوہدری شجاعت حسین نے کہا کہ مہنگائی آسمان سے باتیں کر رہی ہے، مہنگائی کم کرنا حکومت کی اولین ترجیح ہونی چاہیئے۔ سیاسی رنجش کو ذاتی رنجش نہ بنائیں، ملک کا سوچیں پاکستان ہے تو سب ہیں۔

اس موقع پر چوہدری سرور نے کہا کہ بجٹ میں مزدور کی تنخواہ کم از کم اتنی ہونی چاہیئے کہ وہ اپنے بچوں کو تعلیم دلوا سکے، بظاہر ہر بجت میں یہ کہا جاتا ہے کہ غریب کو ریلیف ملے گا گا لیکن مستفید اشرافیہ ہوجاتی ہے۔

وزیراعظم شہباز شریف 2 روزہ دورے پر ترکیہ پہنچ گئے

ترک صدر کی حلف برداری کی تقریب میں شرکت کریں گے
اپ ڈیٹ 03 جون 2023 08:47am
فوٹو — پی ایم ہاؤس
فوٹو — پی ایم ہاؤس

وزیراعظم شہبازشریف دو روزہ دورے پر ترکیہ پہنچ گئے ہیں۔

ترکیہ میں پاکستان کے سفیراور دیگر اعلیٰ سفارتی حکام نے وزیراعظم کا استقبال کیا، وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب اور معاون خصوصی طارق فاطمی بھی شہباز شریف کے ہمراہ موجود ہیں۔

دو روزہ دورہ ترکیہ کے دوران وزیراعظم نو منتخب ترک صدر کی تقریب حلف برداری میں شرکت کریں گے، رجب طیب اردوان کی تقریب حلف برادری آج ہوگی۔

ترکیہ رونگی سے قبل وزیر اعظم نے ایک ٹویٹ میں لکھا تھا کہ میں اپنے بھائی ترک صدر کی دعوت پر ترکیہ روانہ ہو رہا ہوں، جہاں پر ان کی حلف برداری کی تقریب میں شرکت کروں گا۔ میں پاکستان کی حکومت اور عوام کی جانب سے رجب طیب اردوان کو دوبارہ منتخب پر مبارکباد پیش کروں گا۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ پاکستان اور ترکیہ کے درمیان برادرانہ تعلقات ہمارے مشترکہ عزم اور مشترکہ تقدیر کے مطابق مزید گہرے ہونے کے لیے تیار ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ اسلام آباد میں اعلیٰ سطحی اسٹریٹجک کوآپریشن کونسل کا آئندہ ساتواں اجلاس ہماری سٹریٹجک شراکت داری کو آگے بڑھانے کے لیے صحیح راستہ فراہم کرے گا، ہم نے ابھی تک اپنے کثیر جہتی تعلقات کی صلاحیت کو کھولنا ہے اور اس سمت میں کوششیں کی جا رہی ہیں۔

”بزدار نے تو کبھی سیاست کی ہی نہیں تو علیحدگی کس سے اختیار کی“

پیپلزپارٹی رہنما منظور وسان کا سابق وزیراعلیٰ پنجاب کی سیاست چھوڑنے پر ردعمل
شائع 02 جون 2023 08:19pm
پیپلزپارٹی رہنما منظور وسان - تصویر/ فائل
پیپلزپارٹی رہنما منظور وسان - تصویر/ فائل

پیپلزپارٹی کے رہنما و مشیر زراعت سندھ منظور وسان نے سابق وزیراعلیٰ پنجاب کی سیاست چھوڑنے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ عثمان بزدار کی سیاست چھوڑنے پر دُکھ ہوا ہے۔

منظوروسان نے کہا کہ بزدار نے تو کبھی سیاست کی ہی نہیں تو علیحدگی کس سے اختیار کی، ہوتا یوں کہ سیاست بزدار کو چھوڑتی لیکن یہاں تو بزدار نے سیاست چھوڑ دی ہے۔

انہوں نے کہا کہ سیاست سے بزدار کو تو نقصان نہیں ہوا البتہ سیاست کو بزدار سے نقصان ضرور ہوا ہے۔

پیپلزپارٹی رہنما نے کہا کہ جس نے بزدار کو وزیراعلیٰ سے ہٹایا آج وہ اینٹی کرپشن میں اندر اور بزدار باہر ہے، بزدار نے سیاست چھوڑدی پارٹی نہیں کیونکہ وہ پی ٹی آئی میں کبھی تھا ہی نہیں۔

مزید پڑھیں: فواد ہمارا تھا اور ہمارا ہی رہے گا، منظور وسان

سابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کوئٹہ میں پریس کانفرنس کے دوران سیاست چھوڑنے کا اعلان کیا ان کا کہنا تھا کہ موجودہ حالات میں سیاست سے بریک لے رہا ہوں۔

پرویز الہٰی کو کرپشن کیس میں ڈسچارج کرنے کے عدالتی فیصلے پر نگراں وزیر اطلاعات پنجاب کا ردِعمل

چوہدری پرویز الہٰی کا فیصلہ عدلیہ کے معیار پر سوالیہ نشان ہے، عامر میر
شائع 02 جون 2023 07:08pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔۔ اسکرین گریب
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔۔ اسکرین گریب

سابق وزیراعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہٰی کو کرپشن کیس میں ڈسچارج کرنے کے عدالتی فیصلے پر نگراں وزیر اطلاعات پنجاب عامر میر نے ردِعمل دیا ہے۔

وزیر اطلاعات پنجاب عامر میر نے کہا ہے کہ چوہدری پرویز الہٰی کو فوری ریلیف دینے کے فیصلے سے جوڈیشل مجسٹریٹ کی سیاسی وابستگی واضح ہوگئی ہے، میگا کرپشن کیس میں پرویز الہی کو ڈسچارج کرتے ہوئے جج نے حقائق سے صرفِ نظر کیا۔

انہوں نے کہا کہ سیاسی وابستگی والا جج ایف آئی اے اور اینٹی کرپشن جیسے اہم کیسز کے فیصلے دے رہا ہے، یہی جج اس سے پہلے بھی 5 مقدمات میں پرویز الہٰی اور محمد خان بھٹی کو ریلیف دے چکے ہیں، جج صاحب کا سوشل میڈیا پیج ان کی سیاسی وابستگی کا اہم ترین ثبوت ہے۔

عامر میر نے مزید کہا ہے کہ چوہدری پرویز الہٰی کا فیصلہ عدلیہ کے معیار پر سوالیہ نشان ہے، حکومت اس معاملے کا سنجیدگی سے جائزہ لے رہی ہے، انصاف کی کرسی پر بیٹھنے والوں کو سیاسی وابستگی کی بنیاد پر فیصلے نہیں کرنے چاہئیں، کرپٹ عناصر کے خلاف جنگ جاری رہے گی۔

پرویز الہٰی گجرات کرپشن کے مقدمے سے ڈسچارج

اس سے قبل ضلع کچہری لاہور نے پی ٹی آئی کے صدر چوہدری پرویز الہٰی کو ناکافی شواہد کی بناء پر گجرات کرپشن کے مقدمے سے ڈسچارج کردیا۔

لاہور کی ضلع کچہری میں سابق وزیراعلی پنجاب چوہدری پرویز الٰہی کیخلاف ترقیاتی منصوبوں میں مبینہ کرپشن اور اختیارات کے ناجائز استعمال کے مقدمے کی سماعت ہوئی۔

اینٹی کرپشن پولیس نے چوہدری پرویز الہٰی کو عدالت میں پیش کرکے ان کے 14 روزہ جسمانی ریمانڈ کی استدعا کی۔

سرکاری وکیل نے مؤقف اختیار کیا کہ چوہدری پرویز الہٰی سے تفتیش کرنا ہے، انہوں نے اختیارات کا ناجائز استعمال کرتے ہوئے خزانے کو نقصان پہنچایا ہے۔

جوڈیشل مجسٹریٹ غلام مرتضی نے پرویز الہٰی کے جسمانی ریمانڈ کی درخواست مسترد کرتے ہوئے ناکافی شواہد کی بنا پر انہیں کرپشن کے مقدمے سے ڈسچارج کردیا۔

عدالت نے ہدایت کی کہ چوہدری پرویز الٰہی اگر کسی مقدمے میں مطلوب نہیں تو فوری رہا کیا جائے۔

جس کے بعد اینٹی کرپشن نے پرویز الہٰی کو راہداری ریمانڈ لے کر دوسرے مقدمے میں دوبارہ گرفتار کرلیا۔

جہانگیر ترین سے نعمان لنگڑیال کی ملاقات، نئی پارٹی کے نام سے متعلق تجاویز پر غور

سینئر سیاست دان جہانگیر ترین سیاسی میدان میں سرگرم
اپ ڈیٹ 02 جون 2023 10:14pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ سوشل میڈیا
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ سوشل میڈیا

پاکستان تحریک انصاف کے سابق رہنما اور سینئر سیاستدان جہانگیر ترین سے ترین گروپ کے رہنما ملک نعمان لنگڑیال نے ملاقات کی، جس میں نئی پارٹی کے نام سے متعلق تجاویز پر غور کیا گیا۔

سینئر سیاست دان جہانگیر ترین سیاسی میدان میں سرگرم ہوگئے، 70 سے زائد موجودہ اور سابق ارکان اسمبلی نے جہانگیرترین کی ٹیم میں شامل ہونے کی ہامی بھرلی۔

سینئر سیاست دارن جہانگیر ترین سے سابق صوبائی وزیر اوقاف و مذہبی امور سید سعید الحسن نے ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کی اور جہانگیر ترین گروپ میں شمولیت کا اعلان کیا۔

اس موقع پر ترین گروپ کے رہنما عون چوہدری بھی موجود تھے۔

جہانگیر ترین سے ملک نعمان لنگڑیال نے بھی ملاقات کی، ملاقات میں مستقبل کے سیاسی لائحہ عمل اور دیگر اہم امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

دونوں رہنماؤں کی ملاقات میں نئی پارٹی کے قیام اور نام سے متعلق مختلف تجاویز پر بھی غور کیا گیا۔

ذرائع کے مطابق ارکان قومی و صوبائی اسمبلی کی سینچری مکمل ہونے پر جہانگیر ترین پریس کانفرنس میں نئی پارٹی کے قیام کا اعلان کریں گے۔

سابق وزیر اعظم سردار تنویر الیاس کی جہانگیر ترین سے جلد ملاقات کا بھی امکان ہے جبکہ فواد چوہدری بھی جہانگیر ترین سے رابطے میں ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں جہانگیر ترین نے لاہور اور اسلام آباد میں 100 سے زائد سیاسی رہنماؤں سے ملاقاتیں کی ہیں جن میں پی ٹی آئی چھوڑنے والے رہنما بھی شامل ہیں۔

پی ٹی آئی کی ایک اور وکٹ گر گئی، شیخ یعقوب نے پارٹی کو خیر آباد کہہ دیا

شیخ یعقوب نے ڈی آئی خان سے مولانا فضل الرحمان کو شکست دی تھی
شائع 02 جون 2023 05:41pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔۔ قومی اسمبلی
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔۔ قومی اسمبلی

پاکستان تحریک انصاف کے سابق رکن قومی اسمبلی شیخ یعقوب نے بھی پی ٹی آئی کو خیر آباد کہہ دیا۔ انہوں نے ڈیرہ اسماعیل خان سے جے یو آئی ف کے سربراہ مولانا فضل الرحمان کو شکست دی تھی۔

ڈیرہ اسماعیل خان کے حلقہ این اے39 سے پی ٹی آئی کے سابق ایم این اے شیخ یعقوب اور اس کے خاندان نے بھی 9 مئی کے واقعات کی مذمت کرتے ہوئے عمران خان سے راہیں جدا کر لیں۔

شیخ یعقوب نے بیرون ملک سے اپنے ویڈیو پیغام میں کہا کہ پاک فوج ہماری ریڈ لائن ہے، ہم ادنی سیاسی مقاصد کی خاطر قومی سلامتی کے اداروں کے خلاف جارحیت کا ارتکاب برداشت نہیں کر سکتے۔

ان کا خاندان تحریک انصاف سے نظریاتی وابستگی رکھتا تھا، اکتوبر 2023 کے متوقع الیکشن میں وہ این اے 39 سے پی ٹی آئی کے مستند ٹکٹ ہولڈر تھے۔

شیخ یعقوب نے مستقبل کی سیاست بارے میں کچھ نہیں بتایا۔ بہرحال انہوں نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ 9 مئی کے دل خراش واقعات کے بعد وہ ایسی پارٹی کا حصہ نہیں رہ سکتے جو قومی اداروں پر حملوں میں ملوث ہو۔

شیخ یعقوب نے ڈیرہ اسماعیل خان سے جے یو آئی کے سربراہ مولانا فضل الرحمان سے الیکشن جیت کر قومی اسمبلی کے رکن منتخب ہوئے تھے ۔

حلیم عادل شیخ تحریک انصاف سندھ کے صدر مقرر

حکومت سے مذاکرات کیلئے 7 رکنی ٹیم میں حلیم عادل شیخ کا نام بھی شامل تھا
شائع 02 جون 2023 05:06pm
حلیم عادل شیخ
حلیم عادل شیخ

سندھ اسمبلی میں قائد حزب اختلاف حلیم عادل شیخ کو پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) سندھ کا صدر مقرر کردیا گیا۔

چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کی منظوری سے حلیم عادل شیخ کو صدر تحریک انصاف سندھ مقرر کیا گیا ہے۔

اس حوالے سے پی ٹی آئی کے سیکریٹری جنرل عمر ایوب کے دستخط سے نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ علی حیدر زیدی کے پاکستان تحریک انصاف چھوڑنے کے بعد یہ عہدہ خالی تھا جبکہ 27 مئی کو عمران خان نے حکومت سے مذاکرات کے لیے جو 7 رکنی ٹیم تشکیل دی تھی اس میں بھی حلیم عادل شیخ کا نام شامل تھا۔

سابق صوبائی وزیر سعید الحسن کا جہانگیر ترین گروپ میں شمولیت کا اعلان

جہانگیر ترین کی ٹیم میں شامل ہونے کیلئے 70 سے زائد موجودہ اور سابق ارکان اسمبلی نے حامی بھرلی
شائع 02 جون 2023 04:41pm
فوٹو ــ فائل
فوٹو ــ فائل

جہانگیر ترین گروپ کو ایک اور بڑی کامیابی مل گئی۔ سابق صوبائی وزیر اوقاف و مذہبی امور سید سعید الحسن نے جہانگیر ترین گروپ میں شمولیت کا اعلان کر دیا۔

ملک میں نئی سیاسی جماعت بنانے اور سیاسی جوڑ توڑ میں مصروف جہانگیر ترین سے نارووال سے تعلق رکھنے والے سابق صوبائی وزیر سید سعید الحسن نے ملاقات کی اور جہانگیر ترین گروپ میں شمولیت کا اعلان کیا۔ ملاقات میں عون چوہدری بھی موجود تھے۔

دوسری طرف ذرائع کا کہنا ہے کہ جہانگیر ترین کو 70 سے زائد موجودہ اور سابق ارکان اسمبلی نے ان کی ٹیم میں شمولیت کی یقین دہانی کرائی ہے۔

ذرائع کے مطابق جہانگیر ترین پریس کانفرنس میں نئی پارٹی کے قیام کا اعلان کریں گے۔ ارکان قومی و صوبائی اسمبلی کی سنچری مکمل ہونے پر پارٹی کے قیام کا اعلان متوقع ہے۔

جہانگیر ترین نے گزشتہ کچھ روز میں لاہور اور اسلام آباد میں اہم ملاقاتیں کی ہیں۔ سابق وزیر اعظم سردار تنویر الیاس کی جہانگیر ترین سے جلد ملاقات کا بھی امکان ہے جبکہ فواد چوہدری بھی ان سے رابطے میں ہیں۔

سابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا سیاست سے دستبرداری کا اعلان

9 مئی کے واقعات کی مذمت کرتا ہوں اور پاک فوج کے ساتھ کھڑا ہوں، بزدار
اپ ڈیٹ 02 جون 2023 03:36pm
فوٹو ــ اسکرین گریب
فوٹو ــ اسکرین گریب

سابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے سیاست سے دستبرداری کا اعلان کردیا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنماؤں کی جانب سے پارٹی اور سیاست چھوڑنے کا سلسلہ جاری ہے۔ سابق وزیراعظم کے ماضی میں با اعتماد اور خاصے قریبی ساتھی سمجھے جانے والے عثمان بزدار نے سیاست کو ہی بریک لگا دی۔

سابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کوئٹہ میں پریس کانفرنس کے دوران سیاست چھوڑنے کا اعلان کیا۔ انھوں نے کہا کہ آج کل جو سیاسی صورتحال چل رہی ہے وہ سب کے سامنے ہے میں موجودہ حالات میں سیاست سے بریک لے رہا ہوں۔

عثمان بزدار نے کہا کہ ہم نے ہمیشہ شرافت کی سیاست کی ہے، 9 مئی کے واقعات کی مذمت کرتا ہوں اور پاک فوج کے ساتھ کھڑا ہوں، جن املاک کو نقصان پہنچایا گیا وہ ریاست پاکستان کی ملکیت تھیں، حکام بے گناہ افراد کو رہا کریں۔

سابق وزیراعلی پنجاب عثمان بزدار نے کہا کہ سب لوگ پاکستان کی بہتری کیلئےسوچیں اور ملک کو آگے لے کر جائیں۔

یاد رہے کہ پارٹی چیئرمین کی گرفتاری کے بعد پی ٹی آئی کے 9 مئی کو ہونے والے پُرتشدد احتجاج اور گرفتاریوں کے بعد پارٹی اور سیاست چھوڑنے کی جو ہوا چلی اس کا سلسلہ برقرار ہے۔

نواز شریف کی سزا کے 5 برس بعد باقی ماندہ پاناما کیس چلانے کی تیاری

سپریم کورٹ نے سراج الحق کی درخواست سماعت کیلئے مقررکردی
شائع 02 جون 2023 02:58pm
تصویر: اے ایف پی
تصویر: اے ایف پی

سپریم کورٹ نے پانامہ پیپرز میں 436 پاکستانیوں کیخلاف تحقیقات کیلئے دائر سراج الحق کی درخواست تقریباً 6 سال بعد سماعت کیلئے مقررکردی.

امیرجماعت اسلامی کی درخواست کی سماعت جسٹس سردار طارق مسعود کی سربراہی میں دو رکنی بنچ 9 جون کو کرے گا۔ جسٹس امین الدین خان بھی بینچ کا حصہ ہوں گے۔

سپریم کورٹ نے اس حوالے سے اٹارنی جنرل سمیت فریقین کو نوٹسزجاری کردیے ۔

امیرجماعت اسلامی نے2017 میں سپریم کورٹ میں درخواست دائر کی تھی۔

درخواست میں پانامہ پیپرزمیں 436 پاکستانیوں کیخلاف تحقیقات کی استدعا کی تھی ۔

مراد سعید کی گرفتاری کیلئے خیبر پختونخوا پولیس کو خصوصی ٹاسک

پی ٹی آئی کے 13 کارکن دوبارہ گرفتار، سابق ایم این اے شاہد خٹک کو عدالت نے جیل بھیج دیا
شائع 02 جون 2023 02:45pm
فوٹو ــ فائل
فوٹو ــ فائل

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما اور سابق وفاقی وزیر مراد سعید کی گرفتاری کے لیے خیبر پختونخوا پولیس کو خصوصی ٹاسک سونپ دیا گیا۔

پی ٹی آئی رہنما مراد سعید پنجاب، اسلام آباد اور خیبرپختونخوا پولیس کو مطلوب ہیں، پولیس حکام کے مطابق مراد سعید کی سوات اور بٹ خیلہ میں موجودگی کی اطلاعات ہیں اور ان کی گرفتار ی کے لیے پو لیس چھاپے مار رہی ہے۔

پولیس ذرائع کا کہنا ہے کہ پولیس نے کبل میں رات گئے مراد سعید کے گھر پر چھاپہ بھی مارا تھا لیکن سابق وفاقی وزیر گھر پر موجود نہیں تھے۔

دوسری طرف پشاور ہائیکورٹ کے حکم پر رہا ہونے والے پی ٹی آئی کے 13 کارکن دوبارہ گرفتار کر لئے گئے ہیں جبکہ پی ٹی آئی کے سابق ایم این اے شاہد خٹک کو جوڈیشل مجسٹریٹ کی عدالت میں پیش کیا گیا۔ عدالت نے شاہد خٹک کو جیل بھیج دیا اور بعد میں ضروری کاغذی کارروائی مکمل کرنے کے بعد انھیں کرک پولیس کے حوالے کیا جائے گا۔

یاد رہے کہ شاہد خٹک 9 اور 10 مئی واقعات کے بعد روپوش تھے جنھیں گزشتہ روز ضلع بونیر سے گرفتار کیا گیا تھا۔

پی ٹی آئی کارکن ڈٹ جائیں، کسی صورت پیچھے نہیں ہٹیں، پرویز الہٰی

میں افواج پاکستان کا حامی رہا ہوں، دیکھنا چاہئے یہ ملک و قوم کو کس طرف لے جارہے ہیں، صدر پی ٹی آئی
شائع 02 جون 2023 02:25pm
فوٹو ــ فائل
فوٹو ــ فائل

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے صدر چوہدری پرویز الہٰی کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی کارکنوں کو کسی صورت پیچھے نہیں ہٹنا چاہیے۔

لاہور ضلع کچہری میں پیشی کے موقع پر صحافیوں سے گفتگو میں پرویز الہٰی نے کہا کہ میں بالکل بے گناہ ہوں، مجھے عدلیہ پر بھروسہ ہے، میں افواج پاکستان کا حامی رہا ہوں، دیکھنا چاہئے یہ ملک وقوم کو کس طرف لے جارہے ہیں۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنماؤں اور کارکنوں کے پارٹی چھوڑنے سے متعلق صدر پی ٹی آئی نے کہا کہ کارکنوں کیلئے پیغام ہے کہ وہ حق و سچ پر ہیں، ڈٹ کر کھڑے رہیں، کسی صورت پیچھے نہیں ہٹنا چاہیے۔

دوسری جانب نگراں وزیر اطلاعات پنجاب عامر میر نے کہا ہے کہ پرویز الہٰی اپنی گرفتاری کا مدعا محسن نقوی پر ڈالنے سے گریز کریں۔ وہ کرپشن کے الزام میں گرفتار ہوئے ہیں۔ ان کے قائد خود انہیں پنجاب کا سب سے بڑا ڈاکو قرار دے چکے ہیں۔

عامر میر نے پرویز الہٰی سے متعلق مزید کہا کہ موصوف جھوٹے الزام لگا کر سیاسی شہید نہیں بن سکتے، پنجاب کی نگراں حکومت غیر سیاسی اور غیر جانبدار ہے۔ پرویز الہی کو کرپشن کرنے پر محسن نقوی نے مجبور نہیں کیا تھا۔ گرفتاری کو سیاسی انتقام قرار دینا سنگین مذاق ہے، قانون ہر بدعنوان کے خلاف حرکت میں آئے گا۔

شیخ رشید کی رہائشگاہ پرچھاپہ: وکیل کی رانا ثناء کیخلاف مقدمہ درج کرنے کی استدعا

آئی جی اسلام آباد اورایس ایس پی سے ایک ہفتے میں جواب طلب
شائع 02 جون 2023 01:50pm
فائل فوٹو
فائل فوٹو

شیخ رشید کی اسلام آباد والی رہائش گاہ پر پولیس کے غیر قانونی چھاپہ کے خلاف دائر درخواست پر سماعت کے دوران عدالت نے آئی جی اسلام آباد اور ایس ایس پی کو نوٹس جاری کرتے ہوئے ایک ہفتے میں جواب طلب کر لیا۔

ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹ اسلام آباد میں دائر درخواست کی سماعت ایڈیشنل سیشن جج طاہرعباس سپرا نے کی ۔

شیخ رشید کے وکیل سردارعبدالرازق نے عدالت کو بتایا کہ 31مئی کی رات 3 بجے قانون نافذ کرنے والے اداروں نے چادر اور چار دیواری کا تقدس پامال کیا۔ عدالت وزیر داخلہ رانا ثناءاللہ کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا حکم دے ۔

وکیل کے مطابق سادہ کپڑوں میں ملبوس اہلکاروں نے دروازے توڑ کر گھر میں داخل ہوئے اور گھر میں توڑ پھوڑ کی، اہلکاروں کی جانب سے ملازمین کو شدید تشدد کا نشانہ بنایا۔

وکیل نے دعویٰ کیا کہ پولیس شیخ رشید کی دو بلٹ پروف گاڑیاں، لائسنس والی گن اور دیگر قیمتی اشیا بھی چوری کرکے لے گئی۔

، عدالت نے آئی جی اسلام آباد اور ایس ایس کو نوٹس جاری کرتے ہوئے ایک ہفتے میں جواب طلب کر لیا۔

وکیل کو شاہ محمود قریشی سے اڈیالہ جیل میں ملاقات کی اجازت

عدالت نے سپرنٹنڈنٹ اڈیالہ جیل کو ملاقات کی اجازت دینے کا حکم دیا دے دیا
شائع 02 جون 2023 01:46pm
فوٹو ــ فائل
فوٹو ــ فائل

عدالت نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے وائس چیئرمین شاہ محمود قریشی سے اڈیالہ جیل میں وکیل کو ملاقات کی اجازت دے دی۔

لاہور ہائیکورٹ راولپنڈی بینچ کے جسٹس چوہدری عبدالعزیز نے شاہ محمود قریشی کی نظر بندی کے خلاف دائر درخواست پر سماعت کی۔ پی ٹی آئی کے وائس چیئرمین کی جانب سے ان کے وکیل بیرسٹر تیمور ملک عدالت میں پیش ہوئے۔

عدالت نے آئی جی پنجاب، چیف سیکرٹری پنجاب، سی پی او راولپنڈی، آر پی او اور ڈپٹی کمشنر راولپنڈی کو نوٹسز جاری کرتے ہوئے سماعت منگل 6 جون تک ملتوی کر دی۔

دورانِ سماعت وکیل نے عدالت سے استدعا کی کہ شاہ محمود قریشی سے اڈیالہ جیل میں ملاقات کی اجازت دی جائے۔ جس پر عدالت نے سپرنٹنڈنٹ اڈیالہ جیل کو ملاقات کی اجازت دینے کا حکم دیا۔

سپریم کورٹ میں شجرکاری مہم: چیف جسٹس اور جسٹس فائزعیسیٰ ساتھ ساتھ

گزشتہ روز وائرل ویڈیو میں دونوں نے ایک دوسرے سے منہ موڑ لیے تھے
شائع 02 جون 2023 12:59pm
اسکرین گریب
اسکرین گریب

گزشتہ روز وائرل ویڈیو میں چیف جسٹس فیڈرل شریعت کورٹ کی تقریب حلف برداری کے دوران ایک دوسرے سے منہ موڑنے والے سپریم کورٹ کے چیف جسٹس عمرعطا بندیال اور سینیئرترین جج قاضی فائز عیسیٰ نے آج شجر کاری مہم کے تحت سپریم کورٹ کے احاطے میں ایک ساتھ پودے لگائے۔

چیف جسٹس عمرعطابندیال اورجسٹس قاضی فائزعیسیٰ نے اس دوران آپس میں بات چیت کے علاوہ پودے لگانے کے بعد دُعا بھی کی۔

ادارے کیلئے بہتری کی دُعا کرتے ہوئے چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ اللہ تعالیٰ سب کیلئے اور ادارے کیلئے برکت کرے۔

شجرکاری مہم میں چیف جسٹس اور جسٹس قاضی فائز عیسیٰ کے علاوہ جسٹس منصور علی شاہ اورجسٹس اطہرمن اللہ بھی شریک تھے۔

اس دوران وہاں موجود صحافیوں میں سے کسی نے چٹکلہ چھوڑا، ’یہ بہت اچھا ہے سر‘ ۔۔۔ جواب میں چیف جسٹس کی جانب سے کہا گیا کہ ’ یہ پھلے پھولے گا’۔

چیف جسٹس کےاس جواب پر صحافی نے فوراً کہا، ’یہی پھلے پھولے گا‘ ، اس پر وہاں موجود حاظرین نے قہقہے بکھیرے۔

شہریار آفریدی کی جیل کلاس بدلنے کی درخواست پر فیصلہ محفوظ

دوران سماعت جیل حکام نے پی ٹی آئی رہنما شہریار آفریدی کو الگ سیل میں رکھے جانے کی تصدیق کی
شائع 02 جون 2023 12:21pm
فوٹو۔۔۔ فائل
فوٹو۔۔۔ فائل

اسلام آباد ہائیکورٹ نے پی ٹی آئی رہنما شہریار آفریدی کو جیل میں اے کلاس اور طبی سہولیات دینے کی درخواست پر فیصلہ محفوظ کرلیا۔

اسلام آباد ہائیکورٹ کے جسٹس ارباب محمد طاہر نے شہریار آفریدی کو جیل میں اے کلاس اور طبی سہولیات دینے کی درخواست پر سماعت کی ، جیل حکام نے شہریار آفریدی کو الگ سیل میں رکھے جانے کی تصدیق کردی۔

اڈیالہ جیل حکام نے کہا کہ شہریار آفریدی سیل میں ہیں لیکن ڈیتھ سیل میں نہیں ہیں، اسٹیٹ کونسل نے کہا کہ یہ ہائی پروفائل شخصیت ہے، بیرک میں نہیں رکھا جا سکتا، جیل حکام کا کہنا تھا کہ جیل میں کلاس کی تبدیلی سے متعلق ڈی سی کو لکھا ہے، جیل میں گنجائش سے زیادہ قیدی ہیں۔

سرکاری وکیل نے عدالت کو بتایا کہ اسلام آباد انتظامیہ کی طرف سے 15روزہ نظر بندی ختم ہوچکی ہے، شہریارآفریدی کی پیشی کیلئے جیل گئے تو حوالگی نہیں دی گئی۔ جس پر عدالت نے کہا کہ جیل انتظامیہ کےمؤقف اور حوالگی نہ ملنے پر تحریری رپورٹ جمع کرائیں۔

وکیل شیر افضل مروت نے کہا کہ جیل حکام نے فواد چوہدری کی شہریار آفریدی سے بغیر آرڈر ملاقات کرادی لیکن عدالتی حکم کے باوجود مجھے شہریار آفریدی سے ملنے نہیں دیا گیا۔ عدالت نے فریقین کے دلائل کے بعد فیصلہ محفوظ کرلیا۔

9 مئی واقعات، پنجاب میں 4 ہزار شرپسندوں میں سے 2 ہزار سے زائد کی شناخت

جناح ہاؤس حملے کے 1800 شرپسندوں میں سے 1100 سے زائد کی شناخت کرلی گئی، ذرائع
شائع 02 جون 2023 11:33am
فوٹو ــ فائل
فوٹو ــ فائل

ملک میں 9 مئی کے واقعات کی تحقیقات جاری ہیں۔ ذرائع کے مطابق پنجاب میں 4 ہزار 120 شرپسندوں میں سے 2 ہزار 290 کی شناخت ہوگئی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ جناح ہاؤس حملے کے 1800 شرپسندوں میں سے 11 سو 25 کی شناخت کرلی گئی۔ جی ایچ کیو پر 300 شرپسندوں نے حملہ کیا، 158 کی شناخت ہوئی اور 109 گرفتار ہیں جبکہ عسکری ٹاور پر ایک ہزار شرپسندوں نے حملہ کیا جس میں سے 121 کی شناخت ہوئی اور 81 کو گرفتار کیا جاچکا ہے۔

ذرائع کے مطابق حمزہ کیمپ پر 150 شرپسندوں نے حملہ کیا جن میں سے 95 کی شناخت ہوسکی اور 77 گرفتار ہیں، پی اے ایف بیس میانوالی میں 177 حملہ آوروں میں سے 152 کی شناخت ہوچکی، 103 گرفتار ہیں۔ گوجرانوالہ کینٹ میں 400 افراد نے حملہ کیا جن میں سے 346 کی شناخت ہوئی اور 172 گرفتار ہیں۔

ذرائع نے مزید بتایا کہ فیصل آباد میں حساس ادارے کے دفتر پر 300 شرپسندوں نے حملہ کیا جس میں سے 192 کی شناخت ہوئی اور اب تک 112 گرفتار کیے جاچکے ہیں۔