Aaj News

منگل, جولائ 23, 2024  
16 Muharram 1446  

سدا بہار پھول کو پیس کر ہفتے میں ایک بار چہرے پر لگائیں

مہاسے نہیں ہوں گے اور چہرے سے ہر داغ غائب ہوجائے گا
شائع 24 جون 2024 11:38am

جلد کے لیے سدا بہارپھول کی خاص بات یہ ہے کہ، یہ سال بھر دستیاب ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں کچھ ایسی خصوصیات ہیں جو آپ کی جلد کو اندر سے صاف اور خوبصورت بنانے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ اس کا استعمال کیسے کریں۔

بعض اوقات کچھ قدرتی ٹوٹکوں کی مدد سے ہم اپنی جلد کو صحت مند رکھ سکتے ہیں۔ تاہم، آج ہم جس پھول کے بارے میں بات کرنے جا رہے ہیں اس کے بہت سے آیورویدک فوائد ہیں۔ یہ سدا بہارپھول ہیں، جو جلد کے لیے فائدہ مند ہے۔

کیا کیسٹر آئل آپ کی آئی بروز کو گھنا کر سکتا ہے؟

سدا بہار سورج کی شعاعوں کی وجہ سے آکسیڈیٹو تناؤ کی وجہ سے ہونے والے نقصان کے علاج میں اہم کردار ادا کرتا ہے ، اور اسی وجہ سے عمر بڑھنے کی مختلف علامات جیسے جھریاں ، باریک جھریاں ، داغ دھبے اور سیاہ حلقوں کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔ سدا بہار کے جلد کے اور بھی بہت سے فوائد ہیں۔ لیکن اس سے پہلے، یہ جاننا ضروری ہے کہ، سدا بہار کا استعمال کیسے کرنا ہے۔

اس پھول کو پیس کر ہفتے میں ایک بار چہرے پر لگائیں۔ کوئی مہاسے نہیں ہوں گے اور چہرے سے ہر داغ غائب ہوجائے گا۔

اجزاء

سدا بہار پھول اورنیم کے پتے۔ ہلدی پاؤڈر۔ عرق گلاب

فیس پیک بنانے کا طریقہ

آپ کو صرف سدا بہار پھول اور پتے لینے ہیں۔

  • نیم کے تازہ پتوں کو دھو لیں۔

  • اب دونوں کو پیس لیں اور پیسٹ تیار کریں۔

  • ہموار پیسٹ بنانے کے لئے ہلدی پاؤڈر اور عرق گلاب شامل کریں۔

  • اس پیک کو چہرے پر یکساں طور پر لگائیں اور خشک ہونے دیں۔ اس کے بعد ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

سدا بہار فیس پیک مہاسوں اور جلد کے دیگر انفیکشن کے خلاف انتہائی موثر ہیں۔ یہ اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے مالا مال ہے جو مہاسوں کو کم کرنے اور اسے کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

اتنا ہی نہیں ، یہ ایکزیما جیسے جلد کے انفیکشن کی صورت میں انتہائی مؤثر اور فعال طور پر کام کرتا ہے۔ یہ دانے کو کم کرنے اور صاف جلد حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

اس کے علاوہ یہ فیس پیک بڑھاپے کی علامات کو کم کرتا ہے اور جلد میں کولیجن کو بڑھاتا ہے۔ یہ جلد میں بڑھتی چمک کے ساتھ رنگت کو کم کرنے میں مددگار ہے۔ آپ کو اس سے بہتر قدرتی اسکربر نہیں ملے گا۔ لہذا اگر آپ نے کبھی سدا بہار پھولوں کا فیس پیک آزمایا نہیں ہے تو اسے ایک بار ضرور آزمائیں۔

Women

lifestyle

Skin care

beauty