Aaj News

اتوار, جولائ 14, 2024  
07 Muharram 1446  

مکئی کو محفوظ کرنے کا واحد طریقہ

تازہ مکئی میں موجود شکر چنتے ہی نشاستہ میں تبدیل ہونا شروع ہو جاتی ہے
شائع 24 جون 2024 03:24pm

اگرچہ تازہ سبزیاں خریدنا ہر ایک کی اعلی ترجیح ہے ، لیکن مکئی خریدتے وقت یہ اور بھی زیادہ ضروری ہو جاتا ہے۔ کیونکہ تازہ مکئی میں موجود شکر چنتے ہی نشاستہ میں تبدیل ہونا شروع ہو جاتی ہے۔ گروسری اسٹور پر لگے مکئی اپنا ذائقہ کھونے سے پہلے صرف چند دن تک تازہ رہ سکتے ہیں۔

اگر گروسری اسٹور آپ کا واحد قابل رسائی آپشن ہے، تو شرط یہ ہے کہ آپ اسے کھانے کا ارادہ کرنے والے دن یا اس سے ایک دن پہلے مکئی خریدیں۔ زیادہ سے زیادہ ذائقہ کو محفوظ رکھنے کے لئے اسے مناسب طریقے سے اسٹور کریں۔

بالوں میں دہی لگانے کے فوائد

تازہ مکئی ذخیرہ کرنے کا بہترین طریقہ

ایک بار جب آپ اپنی مکئی خریدلیتے ہیں تو ، جتنی جلدی ممکن ہو اسے ریفریجریٹر میں اسٹورکرلیں۔ اسے ریفریجریٹر میں اس وقت تک رہنے دیں، جب تک کہ آپ پکانے کے لیے تیار نہ ہوجائیں۔

اسے ٹھنڈا رکھنے سے شکر کو نشاستہ میں تبدیل کرنے کی رفتارکو سست کرنے میں مدد ملتی ہے۔

آپ کو اسےپیک کرنے کی ضرورت نہیں ہے. درحقیقت، پلاسٹک کے تھیلے اضافی نمی رکھتے ہیں، جس سے انحطاط میں تیزی آتی ہے. اگر آپ اسے تھوڑا زیادہ عرصہ محفوظ رکھنا چاہتے ہیں تو، کاغذ یا نرم کپڑے کے بیگ کا انتخاب کریں۔

مکئی کو اسٹورکرنے کا طریقہ

مکئی کے چھلکوں کو ہٹا دیں ۔پانی کا ایک بڑا برتن ابالنے کے لئے لائیں۔ پھر، ایک وقت میں کئی مکئی کو ڈبو دیں۔ تقریبا چار منٹ تک ابلنے دیں۔

مکئی کو پانی سے نکال لیں اورمزید پکنے سے روکنے کے لئے اسے برف کے پانی میں ڈبو دیں۔ مکئی کے دانوں کو کاٹ کر علیحدہ کر لیں اور انہیں فریزر سیف کوارٹ بیگ میں پیک کریں۔ بیگ سے اضافی ہوا کو ہٹا دیں اور انہیں فریج میں اسٹور کرلیں۔

دسترخوان

Women

lifestyle